Witam serdecznie,
od kilku dni w wolnych chwilach, staram się przywrócić do życia Jaguara z drugiej połowy lat 60-tych, jestem po etapie demontażu, obecnie zajmuję się ramą. Po częściowym usunięciu chemią dwóch warstw nieoryginalnego lakieru z ramy, pojawiły się resztki oryginalnego malowania w kolorze zielonym/ turkusowym metalizowanym. Oryginalny kolor który widać jest bardzo zbliżony do 6036 Pearl Opal Green z palety RAL, ale mam wrażenie, że nieco ciemniejszy i tutaj pojawia się moje pytanie: Może ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem, a dysponował np. większą powierzchnią w oryginale, dopasował kolor i podzieli się numerem lakieru? Obawiam się, że nie uda mi się właściwie dobrać koloru na podstawie 'próbki' którą mam (zdjęcie w załączniku). Zależy mi na możliwie wiernym odtworzeniu oryginalnego stanu. Z góry ziękuję za wszystkie sugestie i podpowiedzi, Andrzej
proponuje kierunek mieszalnia mi dobrali z dupointa dwa zielone metaliki na hura /jaga i czerwony metalik karatowy i nie widać ze blotniki dorabiane w karacie czy w jagim wideł org a rama tryskana
tylko poproś o TWARDY klar!!
SPECIAL?????
jaka srednica podsiodłowej?
Wiesz pan w Romecie cal calowi nie równy...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2014 15:11:34 przez Zweitakter.)
Witam, dziękuję za odpowiedź, tak właśnie zamierzam zrobić, zastanawiam się tylko czy taka mała powierzchnia oryginalnego lakieru pozwoli na właściwy dobór - zobaczymy
Możesz udostępnić jakieś zdjęcie tego zielonego Jaguara/ Huragana o którym wspomniałeś? Chętnie się zainspiruję
Czy mój Jaguar to special? Niestety nie mam wiedzy, żeby to stwierdzić
Średnica rury pod siodłowej to 26,4, rama bardzo lekka, ponadto chromy na widelcu przednim i tylnym (niestety ktoś przed malowaniem zmatowił je papierem ściernym i są nie do uratowania), podwójna przelotka przerzutki tylnej, numer ramy wybity pod suportem - cyfry początkowe 66, może to rocznik?Jeżeli ktoś zechce coś podpowiedzieć to z góry dzięki, ale to chyba nie ten dział
Pozdrawiam, Andrzej
66 to moze być rocznik, a rowerek wygląda włąśnie na specyka 26.4 to rury Reynolds
postaw rame na jakich kołach bedzie widać jaka długośc tylnych wideł bo to tez ma znaczenie
fotek musze poszukac bo nie chce linkować do facebooka
Dziękuję za cenne informacje. Długość tylnego widelca to 445 [mm], mierzone - nie wiem, czy prawidłowo - od środka suportu do środka haka, pozdrawiam, Andrzej
45 typowe w starych nowsze mialy tyłki zdecydowanie krotsze 42,5-43
chrom i reynolds zdecydowanie wskazuje na specjala
chrom jest do uratowania metodą galwaniczną za tyłek płaciłem koło 200 widła nie musiałem robic
ze specykami bywało roznie lepili spece z wodociagu i krowy turystyczne z reynoldsa.... wiec dlatemu tzreba obadac konkretny egzemplaz prawidlowosci nie ma zadnej!!! kazdy jedyny w swoim rodzaju
jest w tym rowerze inne mina mianowicie potrzebne sa ORGINALNE stery staroangielski gwint nie pasi do niczego wspołczesnego, jakaś alternatywa to nowszy wideł i normalne cywilizowane stery pytanie czy to ma byc rower na wystawe czy maszyna do zapier**** w tym drugim przypadku szukaj normalnego widla
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.