Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Dokręcanie magneta w silniku 023
|
Autor |
Wiadomość |
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 197
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Dokręcanie magneta w silniku 023
Witam
Ostatnio rozmawiałem z wujkiem mechanikiem o problemie ścinających się klinów w moim ogarze 205 i doszliśmy do wniosku że może to być spowodowane przez zbyt słabe dokręcenie magneta oraz brak podkładki sprężynującej, co powoduje że na klinie odkłada się z byt duża siła.
Teraz mam pytanie do was z jaką siłą dokręcacie magneto.
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
08-07-2024 23:07:23 |
|
|
łogór 200
Ostatni ch#j Polski

Liczba postów: 665
Imię: Tomek
Skąd: Małopolska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Dokręcanie magneta w silniku 023
Wystarczy sprawdzic w tabeli wal ma chyba m8 przy klasie nakretki 8.8 wiec wychodzi okolo 25nm
Jesli dokrecasz to kluczem fajkowym z niewymiennymi nasadkami to dlugosc klucza jest tak dobrana,ze nie zakladajac na niego zadnych rurek,przedluzek i nie stajac na jim sila rak rokrecisz z odpowiednim momentem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(09-07-2024 09:19:55)łogór 200 napisał(a): Wystarczy sprawdzic w tabeli wal ma chyba m8 przy klasie nakretki 8.8 wiec wychodzi okolo 25nm
Jesli dokrecasz to kluczem fajkowym z niewymiennymi nasadkami to dlugosc klucza jest tak dobrana,ze nie zakladajac na niego zadnych rurek,przedluzek i nie stajac na nim sila rak dokręcisz z odpowiednim momentem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
K:A ja jestem durnym osłem, Tak?
J:Tak
J:Ostatnim ch... Polski To ci mogę zapowiedzieć.
„Każdy człowiek musi w jakiś sposób żyć, nie jak to się mówi byle jak”
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2024 09:20:59 przez łogór 200.)
|
|
09-07-2024 09:19:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|