Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z odpalaniem motorynki
|
Autor |
Wiadomość |
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 197
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Problem z odpalaniem motorynki
Skoro masz nowy iskrownik może się okazać że cewki mają naddatek materiału i trzeba je przetrzeć papierem ściernym ja tak miałem po wymianie cewki zapłonowej.
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
20-06-2024 22:18:17 |
|
|
elmer
Uczeń

Liczba postów: 169
Imię: Tomasz
Skąd: Dabrowa Gornicza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Problem z odpalaniem motorynki
Tak od początku:
1. Klin na wale.
2. Zmierzyć cewkę zapłonową multimetrem jaką ma pojemność.
3. Kondesator może padł, bo jakiś nowy shit a nie stary, porządny.
4. Kowadełko nie zwarte, czyli pracuje wraz z klinem jak kręcisz magnetem.
5. Ustawienie przerwy na kowadełku śrubką a jak się nie da podgiąć blaszkę.
Wszystko ma być czyste i przesmarowane. Nawet jak przekręcisz magnetem ręką powinno być czuć prąd na kablu z cewki, możesz odkręcić fajkę. Jak już zacznie kopać to wtedy jak mocno kopką przekręcisz to iskra z kabla ma się pojawić na cylindrze jak go przystawisz na około centymetr odległości. Powodzenia
|
|
18-08-2024 23:29:33 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|