Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Autor Wiadomość
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Witam.Sprawa wyglada tak ,dostalem rometa t1 od wojka ,stal w garazu ze 20 lat.
Wojek mowil ze kranik nie podaje paliwa i kondensator jest do wymiany bo nie ma iskry,reszta niby ok.Wymienilem kondensator,kranik i gaznik ,zalalem swieze paliwo ,odkrecilem kranik ,paliwo zlecialo ,ale tylko do polowy przewodu ,mysle moze naleci po odpaleniu.Odpalil od strzala az bylem zdziwiony bo lekko puklem dzwignie i zagadal.Trzymal ladnie obroty ,reakcja na gaz tez spoko .Palilem go z 5 razy ,nie bylo problemow.Zostawilem tak na dwa dni bo chcialem jeszcze olej w skrzyni zmienic.Po 2 dniach problemy ,przewod suchy tak jakby wszystko zassal gaznik ,po odkreceniu kranika paliwo nie leci ,kranik drozny bo wystarczy zdjac przewod z gaznika i calym przewodem leci paliwo az babelki sie pojawiaja po zalozeniu przewodu na gaznik nic nie leci,wlalem troche benzyny przez przewod ,zapalil po kilkunastu probach,na poczatku sie dusil ,ale nie zgasl ,po okolo minucie juz sie nie dusil.Przejechalem sie chwile ,motorek na poczatku dusil sie po wiekszym odkreceniu manetki ,ciezko bylo wjechac pod gorke ,z gorki normalnie juz jechal ,przejechalem z kilometr i zaczal sie dusic i zgasl ,potem nie odpalil juz,do tego przy odkrecaniu manetki wiecej niz polowa robi buuuu i gasnie,zauwazylem ze paliwo plynie bardzo wolno ,w przewodzie widac doslownie z 2/3cm benzyny nad gaznikiem ,wystarczy dac wiecej gazu i pusto ,wszystko wypala ,ale co najlepsze w przewodzie nie bylo widac benzyny a na luzie chodzil z dwie minuty,z tego co wiem to chyba caly przewod powinien byc wypelniony benzyna ,na filmie chlop jak odpalal komara to przez caly przewod bylo widac paliwo az babelki lecialy.

https://www.youtube.com/watch?v=iwhiRqHE3BE romet tak sie zachowuje jak ten na filmiku .
A i zapomnialem dodac ,ze tak jakby nie moge przelac gaznika ,tzn przycisk od przelewania moge wcisnac maksymalnie na 3/4 bo dalej nie idzie ,nie wiem czy to normalne w gaznikach nowych ,ale nie widze tez zeby po naciskaniu czy trzymaniu przycisku gaznik zasysal paliwo z przewodu ,ale zaraz po zalozeniu gaznika co zapalil od strzala tez nie przelewalem ,dlatego bylem zdziwiony ze tak ladnie zapalil.

Jak ogarnac ten problem ? Z góry dzieki za pomoc i rady.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 19:35:27 przez regi090.)
28-09-2020 19:28:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Norweski Zomowiec Online
Mechanik
*


Liczba postów: 1,758
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Proste.

zabrudzony układ paliwowy.

Odkręcasz bak, rozbierasz kranik, odkręcasz gaźnik oraz rozbierasz.


Z baku wylewasz wszystko. Zatykasz korek i wlewasz 1L ropy. Do środka wrzucasz metalowe podkładki i czyścisz go mieszając wszystko około nawet 15 min (lepiej sobie zrobić jakiś mechanizm, co by się obracał z bakiem oraz ze wszystkim w środku). Kranik oraz gaźnik czyścisz także cały rozbierając go na elementy 1, czyszcząc i składając od nowa.

Na filmie gość ma problem, że paliwo mu bardzo powoli leci i spala Romet więcej, niż dolatuje i dlatego gaśnie sam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 20:04:54 przez Norweski Zomowiec.)
28-09-2020 20:03:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
(28-09-2020 20:03:56)Norweski Zomowiec napisał(a):  Proste.

zabrudzony układ paliwowy.

Odkręcasz bak, rozbierasz kranik, odkręcasz gaźnik oraz rozbierasz.


Z baku wylewasz wszystko. Zatykasz korek i wlewasz 1L ropy. Do środka wrzucasz metalowe podkładki i czyścisz go mieszając wszystko około nawet 15 min (lepiej sobie zrobić jakiś mechanizm, co by się obracał z bakiem oraz ze wszystkim w środku). Kranik oraz gaźnik czyścisz także cały rozbierając go na elementy 1, czyszcząc i składając od nowa.

Na filmie gość ma problem, że paliwo mu bardzo powoli leci i spala Romet więcej, niż dolatuje i dlatego gaśnie sam.
kranik raczej nie jest zasyfiony bo tak jak pisalem wystarczy zdjac przewod z gaznika i paliwo w kilkanscie sekund zapelnia 1/4 litrowej butelki ,wiec bardziej gaznik ,ale dziwne bo ma 4 dni i filtr byl paliwowy zalozony.A powiedz czy to paliwo jak jest wszystko ok to ma wypelniac caly przewod az babelki widac ? czy moze np do polowy i potem dolatywac?
28-09-2020 20:09:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Online
Mechanik
*


Liczba postów: 1,758
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
W przewodzie nieważne ile ma być. Ważniejsze co się dzieje w gaźniku, czyli w pływaku. Może być tak, że pływak unosi się i iglica wchodzi do pokrywy gaźnika i zatyka dopływ paliwa - to dobrze. Gdy paliwo w komorze gaźnika zanika, to pływak nie opada w dół, bo się blokuje iglica właśnie w pokrywie i dlatego tak się dzieje
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 20:13:16 przez Norweski Zomowiec.)
28-09-2020 20:12:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
(28-09-2020 20:12:45)Norweski Zomowiec napisał(a):  W przewodzie nieważne ile ma być. Ważniejsze co się dzieje w gaźniku, czyli w pływaku. Może być tak, że pływak unosi się i iglica wchodzi do pokrywy gaźnika i zatyka dopływ paliwa - to dobrze. Gdy paliwo w komorze gaźnika zanika, to pływak nie opada w dół, bo się blokuje iglica właśnie w pokrywie i dlatego tak się dzieje

odkrecilem komore plywaka ,chyba ok bo plywa na benzynie i szpilka prosta jest ,w ogole jak zakrecilem to paliwo zaczelo sie lac strumieniem z przewodu az przelewalo gaznik i wylatywalo przez filtr powietrza i przez komore plywaka ,myslalem ze rozwalilem uszczelke ,drugi raz to samo Big Grin ,za trzecim ok juz nie przelewa ale paliwo znowu nie leci ,zastanawia sie co z tym przyciskiem od przelewania bo nie da sie go docisnac do konca tak jakby blokowalo cisnienie ,powietrze ,sam nie wiem ,a jest tez opcja ze silnik ma slaba kompresje i to jest przyczyna ? bo podczas kopania troche syczy a do tego co 3/4 kopniaki jest taki jakby suchy dzwiek ,normalnie jak kopiesz to nawet jak nie zapala jest takie bruuu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 22:24:43 przez regi090.)
28-09-2020 22:19:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Online
Mechanik
*


Liczba postów: 1,758
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
jak jest ten dźwięk, to ucieka kompresja - sprawdź pod głowica uszczelkę


Z tym "przyciskiem", to on zanurza pływak, aby gaźnik nabrał paliwa. On ma odbijać. Zobacz sobie schemat budowy gaźnika na internetach i chyba tam nie ma sprężyny. Porozbieraj i wyczyść
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 22:30:15 przez Norweski Zomowiec.)
28-09-2020 22:29:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,493
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #7
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
możesz mieć za długą iglicę pływaka. Niektóre pływaki tylko po włożeniu na swoje miejsce natychmiastowo zamykają dopływ paliwa, co skutkuje tym że silnik postoi, paliwo się naleje bo przecież iglica nie jest idealna, pochodzi chwilę i gaśnie.


"Ten komar za pomału się porusza"
29-09-2020 00:15:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
trzcinka Offline
Technik
*


Liczba postów: 509
Imię: Paweł
Skąd: Sulmierzyce
Pojazd: Romet Komar
Post: #8
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Myślę że może być tak jak wyżej piszecie, ale jeśli to nie wypali to można też sprawdzić sineringi wału, czy gdzieś powietrza nie łapią, bo jeśli nie będą w 100% szczelne to paliwo z gaźnika bie będzie zasysane
29-09-2020 00:41:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #9
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Siema.Nagralem przed chwila jeszcze jak wyglada odpalanie rometa ,dzis nie dam rady gaznika czyscic,ale wrzucam film bo moze ktos jeszcze cos podpowie i dam wam poglad ,dodam tylko ze tak jak pisalem wczesniej ,jak zapali to sie dlawi a jak przestanie to dlawi sie podczas jazdy po przekroczeniu polowy manetki.
https://www.youtube.com/watch?v=KO8D8bfm...e=youtu.be
29-09-2020 14:37:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #10
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Dobra dalem jednak dzis gaznik do wuja zeby przedmuchal ,zalozylem dalej to samo ,ale cos mi sie wydaje ze problem moze byc powazniejszy ,zreszta nagralem dwa odpalenia zobaczcie sami czy tak powinien chodzic do tego kopcil jakby spod cylindra i wyciekal troche olej i w tlumiku tez bylo troche ,to daje foto.I na filmach co gasnie na koniec to po odpuszczeniu gazu do zera.Sami ocencie.
odpalanie 1: https://www.youtube.com/watch?v=GYYS0zasZy8&t=3s
odpalanie 2: https://www.youtube.com/watch?v=-qoUTVl4uF8
olej troche cieknie: https://www.youtube.com/watch?v=xunF4GWgRn8
zdjecie z tlumika: https://ibb.co/gFwwgzz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2020 20:05:15 przez regi090.)
29-09-2020 19:51:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Online
Mechanik
*


Liczba postów: 1,758
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #11
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Jakie proporcje mieszanki olejowo-benzynowej robisz?

Słychać, że nie chce wejść na obroty, to coś nie tak. Widać, że masz chiński gaźnik rometa. Różne są opinie o nich - takowego nie miałem, ale wystarczy poszukać o opiniach
Cytat:co do gaznika gmf 12 to tak, chiński znaczy ten współczesnej produkcji, da się normalnie wyregulować i wgl ale w porównaniu z orginałem ma gorszy filtr powietrza, w wakacje co 2 dni trzeba było gaznik czyścić, jest na to sposób trzeba wziąść filter powietrza z orginału i będzie tak jak ma być, nie wiem czy jest tak we wszystkich, ja mam akurat z supra bike, a poza tym gaznik spisuje się idealnie.
Sprawdź ten filtr. Zdejmij go całkowicie i odpalaj.

Nie wiem czemu nie dajesz mu lekko gazu oraz nie manipulujesz manetką gazu przy odpalaniu przy zimnym, co powinieneś robić (ja robiłem). Tam nie ma ssania i trzeba trochę mu trochę pomóc i dać gazu na zimnym, nie wiele, ale dać mu więcej paliwa, żeby pracował normalnie na jałowych.

Jak leci dym z pod cylindra, to możliwe, że ucieka kompresja tzw. nie jest szczelna uszczelka i trzeba wymienić. Z kolanka to nawet i mi leci olej. Z tym się nie uporasz, bo to normalne u rometów - oczywiście, możesz to zniwelować po prostu dając miedziany ring pod nakrętkę oraz owiązać sznurkiem azbestowym (nie do dostania, ale jest zamiennik tzw. sznurek szklany do pieców
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-orin...7058759418
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2020 20:48:59 przez Norweski Zomowiec.)
29-09-2020 20:48:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #12
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
(29-09-2020 20:48:05)Norweski Zomowiec napisał(a):  Jakie proporcje mieszanki olejowo-benzynowej robisz?

Słychać, że nie chce wejść na obroty, to coś nie tak. Widać, że masz chiński gaźnik rometa. Różne są opinie o nich - takowego nie miałem, ale wystarczy poszukać o opiniach
Cytat:co do gaznika gmf 12 to tak, chiński znaczy ten współczesnej produkcji, da się normalnie wyregulować i wgl ale w porównaniu z orginałem ma gorszy filtr powietrza, w wakacje co 2 dni trzeba było gaznik czyścić, jest na to sposób trzeba wziąść filter powietrza z orginału i będzie tak jak ma być, nie wiem czy jest tak we wszystkich, ja mam akurat z supra bike, a poza tym gaznik spisuje się idealnie.
Sprawdź ten filtr. Zdejmij go całkowicie i odpalaj.

Nie wiem czemu nie dajesz mu lekko gazu oraz nie manipulujesz manetką gazu przy odpalaniu przy zimnym, co powinieneś robić (ja robiłem). Tam nie ma ssania i trzeba trochę mu trochę pomóc i dać gazu na zimnym, nie wiele, ale dać mu więcej paliwa, żeby pracował normalnie na jałowych.

Jak leci dym z pod cylindra, to możliwe, że ucieka kompresja tzw. nie jest szczelna uszczelka i trzeba wymienić. Z kolanka to nawet i mi leci olej. Z tym się nie uporasz, bo to normalne u rometów - oczywiście, możesz to zniwelować po prostu dając miedziany ring pod nakrętkę oraz owiązać sznurkiem azbestowym (nie do dostania, ale jest zamiennik tzw. sznurek szklany do pieców
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-orin...7058759418

mieszanka 1:25 na wiki byly takie podane proporcje ,jak probwalem odpalac z lekko gazem to nic nie dawalo ,zreszta 4 dni temu po zalozeniu gaznika odpalal od strzala bez gazu i obroty od razu trzymal idealne ,jutro rano sprawdze bez tego filtra ew zaloze jeszcze stary filtr ,ale one wyglada identycznie i odkrece glowice zobacze co z ta uszczelka,jak dalej beda problemy to dalej bede pisal Big Grin a jak cos to gaznik tez wymienilem bo stary nie mial uszczelki ,byl plywak krzywy i przepustnica sie zacinala a ten nowy kupilem z gmoto bo opinie mial ok ze dobrze dziala nie ma z nim problemow.
29-09-2020 21:02:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Online
Mechanik
*


Liczba postów: 1,758
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Gdzie nie miał uszczelki ten stary gaźnik? pod pokrywą pływaka? tam nie musi być uszczelki.


Zrób tak:
Wyciągnij pływak oraz przepustnicę z tego nowego gaźnika i wsadz do starego gaźnika.
29-09-2020 21:08:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
regi090 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: adrian
Skąd: polska
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #14
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
Siema.Mialem dzis chwile to wzialem sie za rometa .Normalnie jajca ,sami obczajcie.Wzialem jeszcze raz stary gaznik (oryginalny) ,przeczyscilem ,dysze tez i podlaczylem.W koncu paliwo zaczelo jakos normalnie leciec do tego romet odpalil od strzala mysle bedzie ciekawie Big Grin.Zaraz jak odpalil to obroty zaczely skakac ,wysokie-niskie-wysokie-niskie masakra jakas Big Grin ,cos tam ustawilem srobka od obrotow i lepiej chodzil ,ale dalej falowal ,czasem sam sie wkrecal na obroty i to samo robil buu po odkreceniu gazu ale najlepszpe ze nie gasl tylko sie dlawil bardzo ,bawilem sie jeszcze srobka od mieszanki ale nic nie dawalo.Wzialem tylko stary plywak do tego nowego gaznika ,podpialem i patrze jakos lepiej leci to paliwo ,tez zapalil od strzala Big Grin ,tutaj przynajmniej bardzo rowno chodzil.Daj gaz i buuuuuuuuu Big Grin ,mowie dobra reguluje tego chinola ,wkrecilem srubke od mieszanki na maksa i tak o dla beki zakrecilem manetka i cyk ,wkrecil sie na obroty, zadnego dlawienia Big Grin tylko ze wtedy wolne bardzo nisko trzymal i gasl bez gazu,genealnie powyzej 0,5 obrotu juz zaczyna robic buuu wiec ten zakres regulacji jest minimalny,podkrecilem troche i jakos chodzil ten romet .Pojechalem sie przejechac ,zrobilem z 2km bo juz ciemno bylo a nie mam zarowek i calkiem spoko szedl na prostej i z gorki fajnie .Ciezko powiedziec ile wyciagnal bo licznik mi tez nie dziala ale mysle ze z 50 lecial ,tylko ze pod gorke ma mula .One takie slabe sa? Na jedynce maks obroty i cos tam sie toczyl ,na 2 juz podjechalem w miare normalnie ,ale mialem moze max z 30km/h.No i do 3/4 manetki idzie spoko ,ale pod sam koniec lapie mula nawet na prostej .Mysle ze to kwestia jeszcze dokladniejszego wyregulowania tego gaznika ,nie wiem moze iglicy bo ten chinski ma 4 miejsca .A i sprawdzalem jeszcze zatykajac reka filtr czy nie ciagnie lewego powietrza ,na nowym gazniku gasnie po jakis 3/4 sekndach ,a na starym wkrecal sie na max obroty i tez gasl ,dziwne to bylo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2020 21:02:29 przez regi090.)
02-10-2020 20:59:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Online
Mechanik
*


Liczba postów: 1,758
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Romet T1 po odpaleniu dusi sie,robi buuu i gasnie
U Ciebie zostaje tylko regulacja gaźnika. Na YouTube są poradniki jak regulować ten polski gaźnik. Miałem ten gaźnik, jak każdy na początku i on nie oddaje pełnych możliwości silnika, ale to moja opinia. Jak czytam, to u Ciebie gdy dajesz gazu, to zalewa silnik. To by tam trzeba dać iglicę w dół i regulować na ciepłym silniku. Z tą mocą silnika, to zależy czego oczekujesz od 1,7KM. Trzeba uwzględnić jakie zębatki masz zainstalowane - oryginalnie jest przód 11z, a tył 35z (ja tak mam) i wtedy ma nawet przyspieszenie, jednak traci się na prędkości około ~5km/h - to jest inwitowanie ustawienie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2020 21:28:45 przez Norweski Zomowiec.)
02-10-2020 21:28:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Komar 2350 Dawid22
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 20:28:53
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 5579
Remont Silnika
Ostatni post: marcin1479
Dzisiaj 16:47:27
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 24
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:49:48
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 9976
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 08:24:48
» Odpowiedzi: 117
» Wyświetleń: 12898
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:19:22
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 239
Problemy z komarkiem
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:06:07
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 250
Szum sprzegła
Ostatni post: elmer
Wczoraj 15:08:37
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2355
jaki to model roweru zzr?
Ostatni post: beta1989
16-04-2024 22:56:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 183
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: Bob_Harley
16-04-2024 22:44:05
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 304
Remont silnika 019
Ostatni post: michanio91
16-04-2024 19:39:41
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 1103
FSM Polski Fiat 126p FL p...
Ostatni post: miszel
15-04-2024 19:24:48
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 5747
Problem z adv 250
Ostatni post: Bob_Harley
15-04-2024 18:09:51
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 482
Mesko Nimfa
Ostatni post: romek
15-04-2024 16:44:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 2264
Witam
Ostatni post: romek
15-04-2024 11:51:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 310
Pomoc w dobraniu gaźnika ...
Ostatni post: romek
15-04-2024 10:02:31
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 2931

Reklama