Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Jak naprawić by nie kupować nowego
Autor Wiadomość
joozek Offline
senior


Liczba postów: 2,399
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #88
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Czas na poradnik o amortyzatorach ze sprężyną na wierzchu.
Jak wyglądają zużyte, wszyscy wiedzą; wytarte tuleje i szpilki prowadzące.



1. obcinamy je i na tokarce wiercimy otwór fi 8,5 mm i gwintujemy M10, dł 24 mm
2. z pręta fi 10, dł 140 mm robimy nową szpilkę z gwintem M10 dł 24 mm.
Szpilki dodatkowo ocynkowałem.
3. wkręcam szpilki na klej do gwintów - niebieski
4. toczymy tuleje poliamidowe fi 19 x fi 10 x 40 mm.
Główki górne gotowe.








1. usuwamy stare tuleje z główek dolnych - palnik gazowy i wiertło fi 18,5
2. usuwamy cały zapieczony brud poniżej tulei pcv, wiertło fi 13, głębokość 120 mm
3. czyścimy z resztek - wata stalowa, przedmuchujemy i myjemy.
4. toczymy nowe tuleje pcv - fi 19,2 x 10 x 38 mm
5. tuleje osadzamy na sucho - prasa
6. smarujemy główki dolne pod szpilki - smar łożyskowy.
Główki dolne gotowe





EFEKT WIZUALNY
Tym razem wszystko wyszkiełkowałem, a na koniec wata stalowa.
Wyrób gotowy Smile
Jak coś to zapraszam do moich usług.



Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2018 14:18:41 przez joozek.)
02-03-2018 14:15:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 02-03-2018 14:15:46




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: pitus74
Dzisiaj 20:37:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 1386
Gaźnik k60b
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 19:14:18
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 74
Jubilacik
Ostatni post: SchwartzPeter
Dzisiaj 17:52:07
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 75
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 587
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12747
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32628
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15503
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 66
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Dzisiaj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 136
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Dzisiaj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 523
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1227
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Wczoraj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 83
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4528
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 141

Reklama