Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Motorynka M1 - mocowanie kierownicy
|
Autor |
Wiadomość |
ldm
Nowy
Liczba postów: 5
Imię: Tomasz
Skąd: Dzierżoniów
Pojazd: Romet Pony
|
Motorynka M1 - mocowanie kierownicy
Przeglądałem już forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale albo jej nie ma albo słaby ze mnie poszukiwacz Więc jeżeli temat już był poruszany to proszę o inf.
Motorynka M1 - pierwsza seria (stalowy tylny błotnik i bagażnik) - jak była mocowana kierownica? na sztycy czy bezpośrednio na górnej półce w dwóch obejmach?
Teoretycznie w katalogach części pokazują, że na półce ale po szybkim przeglądzie google i allegro nie jest to tak jednoznaczne:
https://sprzedajemy.pl/motorynka-m1-z-19...nr41569112
https://imged.pl/motorynka-romet-pony-m1...32634.html
Z góry dziękuję za pomoc.
|
|
01-05-2017 15:46:18 |
|
|
ldm
Nowy
Liczba postów: 5
Imię: Tomasz
Skąd: Dzierżoniów
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Motorynka M1 - mocowanie kierownicy
Zdjęcia dałem tylko jako przykład. Zdaję sobie sprawę, że często są to jakieś zlepki różnych części.
Generalnie w instrukcjach czy katalogach części, do których dotarłem opisane były wersje przejściowe (z błotnikiem i bagażnikiem z tworzywa). I właśnie w nich kierownica mocowana jest bezpośrednio do półki.
Znajomy ma jedną przejściówkę (podobno nie grzebaną) i tam znowu jest na sztycy.
Poza tym np to zdjęcie (chyba z epoki?)
http://www.praktyka.rubikon.pl/galerie/g...1/50m1.jpg
Twoja odpowiedź rodzi kolejne pytanie:
Jak powinny wyglądać lagi do tego modelu? (poza tym, że powinny być osobne 2 uchwyty lampy)? I jak je rozpoznać?
|
|
01-05-2017 16:05:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|