W styczniu tego roku stałem się szczęśliwym posiadaczem rometa
50 T-1 z 1980 r którego,zakupiłem wraz z dokumentami za cene 250 zł.Rama została wypiaskowana i pomalowana proszkowo jak również widelec,i tylni błotnik.Oryginalny kolor romecika był żółty więc postanowiłem go pomalować na kolor z palety RAL 1016.
Kilka elementów zostało pochromowanych takich jak Błotnik przedni,półka ,bagażnik ,stopka hamulca i wiele innych drobiazgów.
Dokupiłem oryginalne schowki gładkie,nowe oryginalne gumy podnóżków i oczywiście nowe oryginalne stomilki.
Z nie oryginalnych rzeczy to kanapa z ogara(docelowo będzie na wzór szyta ze skóry) obręcze kół i amortyzatory które,też są z ogara.
Nie będę się dłużej rozpisywać i pozostawiam Wam do oceny.
23-04-2016 15:21:22
1 osoba postawiła piwo jackjazz za ten post:1 osoba postawiła piwo jackjazz za ten post. Semmao (04-23-2016)
(23-04-2016 15:41:47)Semmao napisał(a): Wow, kosmiczna metamorfoza opłacało się chromować tak dużo i takie duże elementy, czy masz gdzieś wtyki?
Chromowałem u gościa co się ogłaszał na olx .
U nas najbliżej i najtaniej na śląsku w Andrychowie.
Dawałem do chromowania pierwszy raz.
Za pochromowanie tego wszystkiego dałem 400 zł
Naprawdę ładny 50t1, obręcze nie mogą być z ogara ponieważ w ogarze są koła 17 calowe a w 50t1 19 calowe. Raczej masz oryginalne obręcze takie jak były montowane w tym modelu.
Śliczny wyszedł. A nad kanapą ze skóry jeszcze poważnie się zastanów.
(29-03-2016 23:44:54)joozek napisał(a): Skóra nie nadje się na pokrowce siedzeń motocykli. Deszcz i słońce zrobią swoje i po 2 sezonach twardą, skruszałą wyrzucisz, a blacha pod siedzeniem i gąbką będzie zardzewiała. Najlepsza jest derma obiciowa motocyklowa, a nie galanteryjna.
(23-04-2016 15:46:12)pawel_2540 napisał(a): Naprawdę ładny 50t1, obręcze nie mogą być z ogara ponieważ w ogarze są koła 17 calowe a w 50t1 19 calowe. Raczej masz oryginalne obręcze takie jak były montowane w tym modelu.
Obręcze 19-ki ale nie oryginalne. Kupowałem w sklepie tylko spotkałem się z 3 rodzajami współczesnej produkcji.Te podobno produkują w Polsce i dlatego zapewne są droższe
(23-04-2016 16:22:59)Quake96 napisał(a): Piękny jest, ale skoro idziesz tak rzetelnie w oryginał to czemu dałeś badziewne naklejki na bak, które z oryginałem mają niewiele wspólnego?
wydaje sie że naklejki na baku dla rocznika 1980 są ok. co jest w nich wg Ciebie nie tak?
Semmao, daj proszę bliższe namiary na tą chromownię w Andrychowie, jesteś adowolony z ich pracy i możesz plecić?
Owszem, oryginalnie litery były nieco innego rozmiaru, miałem porównanie na żywo tych powyższych i oryginalnych, ale nie różnią się one już tak bardzo od siebie, więc powyższy wzór można spokojnie przyjąć, czego osobiście nie mogę powiedzieć o tych tańszych podróbach z jeszcze gorszymi literami i brakiem białego koloru na nich
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(23-04-2016 16:22:59)Quake96 napisał(a): Piękny jest, ale skoro idziesz tak rzetelnie w oryginał to czemu dałeś badziewne naklejki na bak, które z oryginałem mają niewiele wspólnego?
Widocznie żle spojrzałem .Cały czas myślałem że napisy są w chromie.
Pod lakierem zamalowane były oryginalne naklejki ,kiedy to przczysciłem nie było już białego koloru.
Ale dobrze się składa bo mam takie z białym .
Dzięki za sprostowanie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-2016 18:04:19 przez jackjazz.)
Tak jak już pisałem, te naklejki oryginalnie miały biały napis, a nie chromowany. To co nakleiłeś to najtańsze podróby, gdzie ktoś oszczędzał na białej farbie. Powinny być takie jak wskazał kolega bartosz1907 lecz z racji braku 100% identycznych, najbliższe im repliki to te które wskazałem ja. Można je kupić na motonaklejki.pl
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
jeszcze jako ciekawostę dodam, że oryginalne naklejki na zbiorniku były bardzo wrażliwe na działanie benzyny, pod jej wpływem schodziła farba biała i czarna i często na pojeździe pozostawała tylko czysta błyszcząca srebrna folia :-)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.