50 T-1 1980 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Nasze Romety (/forumdisplay.php?fid=14) +--- Wątek: 50 T-1 1980 (/showthread.php?tid=39894) Strony: 1 2 |
50 T-1 1980 - jackjazz - 23-04-2016 15:21:22 [attachment=12249][attachment=12257][attachment=12256][attachment=12255][attachment=12254]W styczniu tego roku stałem się szczęśliwym posiadaczem rometa 50 T-1 z 1980 r którego,zakupiłem wraz z dokumentami za cene 250 zł.Rama została wypiaskowana i pomalowana proszkowo jak również widelec,i tylni błotnik.Oryginalny kolor romecika był żółty więc postanowiłem go pomalować na kolor z palety RAL 1016. Kilka elementów zostało pochromowanych takich jak Błotnik przedni,półka ,bagażnik ,stopka hamulca i wiele innych drobiazgów. Dokupiłem oryginalne schowki gładkie,nowe oryginalne gumy podnóżków i oczywiście nowe oryginalne stomilki. Z nie oryginalnych rzeczy to kanapa z ogara(docelowo będzie na wzór szyta ze skóry) obręcze kół i amortyzatory które,też są z ogara. Nie będę się dłużej rozpisywać i pozostawiam Wam do oceny. RE: 50 T-1 1980 - Semmao - 23-04-2016 15:41:47 Wow, kosmiczna metamorfoza opłacało się chromować tak dużo i takie duże elementy, czy masz gdzieś wtyki? RE: 50 T-1 1980 - jackjazz - 23-04-2016 15:45:20 (23-04-2016 15:41:47)Semmao napisał(a): Wow, kosmiczna metamorfoza opłacało się chromować tak dużo i takie duże elementy, czy masz gdzieś wtyki?Chromowałem u gościa co się ogłaszał na olx . U nas najbliżej i najtaniej na śląsku w Andrychowie. Dawałem do chromowania pierwszy raz. Za pochromowanie tego wszystkiego dałem 400 zł RE: 50 T-1 1980 - pawel_2540 - 23-04-2016 15:46:12 Naprawdę ładny 50t1, obręcze nie mogą być z ogara ponieważ w ogarze są koła 17 calowe a w 50t1 19 calowe. Raczej masz oryginalne obręcze takie jak były montowane w tym modelu. RE: 50 T-1 1980 - Dawdzio - 23-04-2016 15:55:16 Śliczny wyszedł. A nad kanapą ze skóry jeszcze poważnie się zastanów. (29-03-2016 23:44:54)joozek napisał(a): Skóra nie nadje się na pokrowce siedzeń motocykli. Deszcz i słońce zrobią swoje i po 2 sezonach twardą, skruszałą wyrzucisz, a blacha pod siedzeniem i gąbką będzie zardzewiała. Najlepsza jest derma obiciowa motocyklowa, a nie galanteryjna.http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=39560&pid=486366#pid486366 RE: 50 T-1 1980 - jackjazz - 23-04-2016 15:56:06 (23-04-2016 15:46:12)pawel_2540 napisał(a): Naprawdę ładny 50t1, obręcze nie mogą być z ogara ponieważ w ogarze są koła 17 calowe a w 50t1 19 calowe. Raczej masz oryginalne obręcze takie jak były montowane w tym modelu.Obręcze 19-ki ale nie oryginalne. Kupowałem w sklepie tylko spotkałem się z 3 rodzajami współczesnej produkcji.Te podobno produkują w Polsce i dlatego zapewne są droższe RE: 50 T-1 1980 - Quake96 - 23-04-2016 16:22:59 Piękny jest, ale skoro idziesz tak rzetelnie w oryginał to czemu dałeś badziewne naklejki na bak, które z oryginałem mają niewiele wspólnego? RE: 50 T-1 1980 - bartosz1907 - 23-04-2016 16:58:09 (23-04-2016 16:22:59)Quake96 napisał(a): Piękny jest, ale skoro idziesz tak rzetelnie w oryginał to czemu dałeś badziewne naklejki na bak, które z oryginałem mają niewiele wspólnego? wydaje sie że naklejki na baku dla rocznika 1980 są ok. co jest w nich wg Ciebie nie tak? Semmao, daj proszę bliższe namiary na tą chromownię w Andrychowie, jesteś adowolony z ich pracy i możesz plecić? PS romecić robi wrażenie jest piękny RE: 50 T-1 1980 - Quake96 - 23-04-2016 17:01:04 Wzór jest prawie że taki jak w oryginale, ale poza tym to jedna wielka lipa. Powinny wyglądać dokładnie tak: RE: 50 T-1 1980 - bartosz1907 - 23-04-2016 17:11:59 (23-04-2016 17:01:04)Quake96 napisał(a): Wzór jest prawie że taki jak w oryginale, ale poza tym to jedna wielka lipa. jak juz sie tak bardzo zagłebiamy to powinny wyglądać dokładnie tak jak w załączniku. Wychodzi na to że Twój wzór też nie jest idealny ( ale też nie tragiczny ) (23-04-2016 17:01:04)Quake96 napisał(a): Wzór jest prawie że taki jak w oryginale, ale poza tym to jedna wielka lipa. jak juz sie tak bardzo zagłebiamy to powinny wyglądać dokładnie tak jak w załączniku. Wychodzi na to że Twój wór też nie jest idealny ( ale też nie tragiczny ) RE: 50 T-1 1980 - Quake96 - 23-04-2016 17:43:33 Owszem, oryginalnie litery były nieco innego rozmiaru, miałem porównanie na żywo tych powyższych i oryginalnych, ale nie różnią się one już tak bardzo od siebie, więc powyższy wzór można spokojnie przyjąć, czego osobiście nie mogę powiedzieć o tych tańszych podróbach z jeszcze gorszymi literami i brakiem białego koloru na nich RE: 50 T-1 1980 - jackjazz - 23-04-2016 17:55:23 (23-04-2016 16:22:59)Quake96 napisał(a): Piękny jest, ale skoro idziesz tak rzetelnie w oryginał to czemu dałeś badziewne naklejki na bak, które z oryginałem mają niewiele wspólnego?Widocznie żle spojrzałem .Cały czas myślałem że napisy są w chromie. Pod lakierem zamalowane były oryginalne naklejki ,kiedy to przczysciłem nie było już białego koloru. Ale dobrze się składa bo mam takie z białym . Dzięki za sprostowanie. RE: 50 T-1 1980 - Quake96 - 23-04-2016 17:59:22 Tak jak już pisałem, te naklejki oryginalnie miały biały napis, a nie chromowany. To co nakleiłeś to najtańsze podróby, gdzie ktoś oszczędzał na białej farbie. Powinny być takie jak wskazał kolega bartosz1907 lecz z racji braku 100% identycznych, najbliższe im repliki to te które wskazałem ja. Można je kupić na motonaklejki.pl RE: 50 T-1 1980 - bartosz1907 - 23-04-2016 18:24:40 jeszcze jako ciekawostę dodam, że oryginalne naklejki na zbiorniku były bardzo wrażliwe na działanie benzyny, pod jej wpływem schodziła farba biała i czarna i często na pojeździe pozostawała tylko czysta błyszcząca srebrna folia :-) RE: 50 T-1 1980 - Quake96 - 23-04-2016 18:29:10 One w ogóle były dość nietrwałe. Sam kupiłem Ogara to ledwie miał ślady po literach. Zamienniki są już pod tym względem lepsze. |