Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie równa praca silnika
Autor Wiadomość
Duduś Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 257
Imię: Bartosz
Skąd: .
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
Nie równa praca silnika
Witam! Od jakiegoś czasu motorynka ma wysokie obroty na luzie. Wyciąłem nową gumę między gaźnikiem, a cylindrem, ale nie wiele to dało. Czyściłem cały gaźnik z 6 razy i nic to nie dało. Zmieniłem linkę gazu - nic. Przepustnica ustawiona na środkowy rowek. Zapłon chodził dobrze - przestawiłem go, ale nic nie dało, więc ustawiłem go po staremu (Zaskakujące jest to, że motorynka na każdej możliwej pozycji chodziła bardzo podobnie Tongue ). Śrubka od powietrza była też ustawiana. Undecided
11-03-2015 17:21:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
amin Offline
Banned


Liczba postów: 373
Imię: Mondry
Skąd: Z Mondrowni
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Nie równa praca silnika
Bo bierze lewe powietrze. Może głowica przedmuchuje, albo simering ci wywaliło.
11-03-2015 17:30:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Duduś Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 257
Imię: Bartosz
Skąd: .
Pojazd: Romet Pony
Post: #3
RE: Nie równa praca silnika
Spróbuje jeszcze założyć nowy gaźnik i zobaczymy.
11-03-2015 17:33:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: Nie równa praca silnika
Wymień simmeringi i uszczelki pod głowice i cylinder.

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
11-03-2015 18:44:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Duduś Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 257
Imię: Bartosz
Skąd: .
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Nie równa praca silnika
A co cylinder ma z tym wspólnego?
11-03-2015 19:33:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
amin Offline
Banned


Liczba postów: 373
Imię: Mondry
Skąd: Z Mondrowni
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Nie równa praca silnika
To że może brać lewe powietrze -.-
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2015 20:08:10 przez amin.)
11-03-2015 20:08:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Duduś Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 257
Imię: Bartosz
Skąd: .
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Nie równa praca silnika
(11-03-2015 20:08:02)amin napisał(a):  To że może brać lewe powietrze -.-

Ale gdzie? Uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem robiłem sam z dętki od kombajnu (grubość uszczelki ok 2mm). Pomiędzy cylindrem a głowicą?
11-03-2015 20:14:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
amin Offline
Banned


Liczba postów: 373
Imię: Mondry
Skąd: Z Mondrowni
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Nie równa praca silnika
(11-03-2015 20:14:57)PompkaPL napisał(a):  
(11-03-2015 20:08:02)amin napisał(a):  To że może brać lewe powietrze -.-

Ale gdzie? Uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem robiłem sam z dętki od kombajnu (grubość uszczelki ok 2mm). Pomiędzy cylindrem a głowicą?

Z dętki? I mądre to to? Weźcie zacznijcie myśleć =,= Włóż kawałek dętki do benzyny i zobacz co się z nią stanie. Pogratulować pomysłu...
11-03-2015 20:23:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Nie równa praca silnika
Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? Tongue
Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego.
Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu.

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
11-03-2015 20:27:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #10
RE: Nie równa praca silnika
Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
11-03-2015 21:08:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Duduś Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 257
Imię: Bartosz
Skąd: .
Pojazd: Romet Pony
Post: #11
RE: Nie równa praca silnika
(11-03-2015 20:27:45)TheNight napisał(a):  Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? Tongue
Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego.
Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu.

Idea Wyciągnąłem i papieru. Big Grin Po jednym dniu jakby tego nie było. Muszę się wybrać do sklepu po oryginalną.

A tak na marginesie - ci myślicie o nowym gažniku? Czy jest to polski produkt? Niby jest napis FOS i FSM.

(11-03-2015 21:08:08)KeiSangi napisał(a):  Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować.

Tak, są usune je, ale tymczasowe rozwiązanie, bo i tak kupię nową uszczelkę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2015 22:01:34 przez Duduś.)
11-03-2015 21:59:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #12
Odp: Nie równa praca silnika
No jak są to ewidentnie to. Najpierw je spiłuj, potem reszta.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
12-03-2015 17:28:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
amin Offline
Banned


Liczba postów: 373
Imię: Mondry
Skąd: Z Mondrowni
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: Nie równa praca silnika
Co myślę o nowych gaźnikach dzisiejszej generacji? Chodzi, nie narzekam. Do najlepszych nie należy, ale jakoś chodzi...
12-03-2015 18:32:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #14
RE: Nie równa praca silnika
(11-03-2015 21:59:04)PompkaPL napisał(a):  
(11-03-2015 20:27:45)TheNight napisał(a):  Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? Tongue
Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego.
Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu.

Idea Wyciągnąłem i papieru. Big Grin Po jednym dniu jakby tego nie było. Muszę się wybrać do sklepu po oryginalną.

A tak na marginesie - ci myślicie o nowym gažniku? Czy jest to polski produkt? Niby jest napis FOS i FSM.

(11-03-2015 21:08:08)KeiSangi napisał(a):  Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować.

Tak, są usune je, ale tymczasowe rozwiązanie, bo i tak kupię nową uszczelkę.
Ale banany na gaźniku/cylindrze nie na uszczelce!
A, i spróbuj odpalić z zatkniętym wlotem tłumika szmerów ssania.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
12-03-2015 23:27:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Duduś Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 257
Imię: Bartosz
Skąd: .
Pojazd: Romet Pony
Post: #15
RE: Nie równa praca silnika
Jutro z tym pokombinuje.
14-03-2015 20:09:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 20:28:43
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 45
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 237
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 444
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 341
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 489
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19218
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 824
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 263

Reklama