![]() |
Nie równa praca silnika - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Nie równa praca silnika (/showthread.php?tid=33266) Strony: 1 2 |
Nie równa praca silnika - Duduś - 11-03-2015 17:21:52 Witam! Od jakiegoś czasu motorynka ma wysokie obroty na luzie. Wyciąłem nową gumę między gaźnikiem, a cylindrem, ale nie wiele to dało. Czyściłem cały gaźnik z 6 razy i nic to nie dało. Zmieniłem linkę gazu - nic. Przepustnica ustawiona na środkowy rowek. Zapłon chodził dobrze - przestawiłem go, ale nic nie dało, więc ustawiłem go po staremu (Zaskakujące jest to, że motorynka na każdej możliwej pozycji chodziła bardzo podobnie ![]() ![]() RE: Nie równa praca silnika - amin - 11-03-2015 17:30:33 Bo bierze lewe powietrze. Może głowica przedmuchuje, albo simering ci wywaliło. RE: Nie równa praca silnika - Duduś - 11-03-2015 17:33:08 Spróbuje jeszcze założyć nowy gaźnik i zobaczymy. RE: Nie równa praca silnika - TheNight - 11-03-2015 18:44:19 Wymień simmeringi i uszczelki pod głowice i cylinder. RE: Nie równa praca silnika - Duduś - 11-03-2015 19:33:56 A co cylinder ma z tym wspólnego? RE: Nie równa praca silnika - amin - 11-03-2015 20:08:02 To że może brać lewe powietrze -.- RE: Nie równa praca silnika - Duduś - 11-03-2015 20:14:57 (11-03-2015 20:08:02)amin napisał(a): To że może brać lewe powietrze -.- Ale gdzie? Uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem robiłem sam z dętki od kombajnu (grubość uszczelki ok 2mm). Pomiędzy cylindrem a głowicą? RE: Nie równa praca silnika - amin - 11-03-2015 20:23:48 (11-03-2015 20:14:57)PompkaPL napisał(a):(11-03-2015 20:08:02)amin napisał(a): To że może brać lewe powietrze -.- Z dętki? I mądre to to? Weźcie zacznijcie myśleć =,= Włóż kawałek dętki do benzyny i zobacz co się z nią stanie. Pogratulować pomysłu... RE: Nie równa praca silnika - TheNight - 11-03-2015 20:27:45 Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? ![]() Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego. Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu. RE: Nie równa praca silnika - KeiSangi - 11-03-2015 21:08:08 Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować. RE: Nie równa praca silnika - Duduś - 11-03-2015 21:59:04 (11-03-2015 20:27:45)TheNight napisał(a): Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? ![]() ![]() A tak na marginesie - ci myślicie o nowym gažniku? Czy jest to polski produkt? Niby jest napis FOS i FSM. (11-03-2015 21:08:08)KeiSangi napisał(a): Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować. Tak, są usune je, ale tymczasowe rozwiązanie, bo i tak kupię nową uszczelkę. Odp: Nie równa praca silnika - KeiSangi - 12-03-2015 17:28:00 No jak są to ewidentnie to. Najpierw je spiłuj, potem reszta. RE: Nie równa praca silnika - amin - 12-03-2015 18:32:49 Co myślę o nowych gaźnikach dzisiejszej generacji? Chodzi, nie narzekam. Do najlepszych nie należy, ale jakoś chodzi... RE: Nie równa praca silnika - KeiSangi - 12-03-2015 23:27:27 (11-03-2015 21:59:04)PompkaPL napisał(a):Ale banany na gaźniku/cylindrze nie na uszczelce!(11-03-2015 20:27:45)TheNight napisał(a): Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? A, i spróbuj odpalić z zatkniętym wlotem tłumika szmerów ssania. RE: Nie równa praca silnika - Duduś - 14-03-2015 20:09:37 Jutro z tym pokombinuje. |