Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
tłok od jawki do komara
Autor Wiadomość
piotrcabaj15@o2.pl Offline
Nowy
*


Liczba postów: 15
Imię: ujikghj
Skąd: Swierże
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
tłok od jawki do komara
witam mam taki pomysł żeby załozyć do komara tłok od jawki na 3 pierścionki tylko jest problem tłok od jawki ma sworzeń 14 mm a od komara 12 mm. i moje pytanie czy da rade wytoczyć taki sworzeń rzeby pasował do komara.

Motór jest wieczny, motór nigdy nie umiera Smile
29-12-2014 00:11:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,682
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: tłok od jawki do komara
Nie da się. Pomyśl logicznie że musiałbyś roztaczać korbowód. Lepiej już wytoczyć w tłoku orygialnym miejsce na 3 pierścień choć i tak ci to niewiele da.
29-12-2014 00:29:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wojtek3362 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,902
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: tłok od jawki do komara
Chcesz żeby komar był słabszy? Równie dobrze możesz mu zmniejszyć dawkę paliwa, albo przestawić zapłon, będziesz miał podobny efekt,

Moje pojazdy - Wojtek3362

Pozdrawiam Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2014 01:36:04 przez Wojtek3362.)
29-12-2014 01:35:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: tłok od jawki do komara
Jak to? Przecież jak to kiedyś gdzieś napisano, jeden pierścień na tłoku więcej= 1KM mocy więcej! Tak więc najlepiej dorobić do komara rowek na trzeci pierścień, a najlepiej również na czwarty i piąty, i może jeszcze szósty jak się zmieści. Wtedy będzie taka moc, że na koło będzie komar ciągnął po lekkim dodaniu gazu na dwójce, i taka, że po zmianie zębatek będzie można i 100km/h jechać bez dużych strat na zrywie.

P.S: tutaj gościu coś takiego robił, ale chyba nieaktualne, a efekt nieziemski!!!
http://olx.pl/oferta/jawka-50-4-pierscie...270322bb35

Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
29-12-2014 14:17:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: tłok od jawki do komara
3 pierścień może zmniejszyć obroty maksymalne i moc na wysokich obrotach ale na pewno znacznie poprawi osiągi jeśli gładź cylindra ma już duże zużycie, czyli jest to w jakiś tam sposób alternatywa dla szlifu cylindra.
29-12-2014 14:33:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Petronas Offline
Technik
*


Liczba postów: 891
Imię: Tomek
Skąd: Leżajsk
Pojazd: Romet 2375
Post: #6
RE: tłok od jawki do komara
Co za problem wytoczyć nowy sworzeń i roztoczyć korobowód???
29-12-2014 14:39:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 00:44:08
» Odpowiedzi: 194
» Wyświetleń: 10664
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Kasztan
Wczoraj 23:09:45
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 13
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
Wczoraj 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 112
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:39:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 85
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:37:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 173
zderzak startera
Ostatni post: składakowcy
Wczoraj 00:26:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 54
Skrzynia biegów Jawa 50
Ostatni post: Jakub
27-07-2025 21:54:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 48
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
27-07-2025 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Jakub
27-07-2025 13:41:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 873
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
27-07-2025 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 144
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
27-07-2025 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 97
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
27-07-2025 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2339
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 530
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:23:25
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 612

Reklama