| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Boszu 
 
 
		
			Bo na gumie, latać umie! 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 604 
Imię: Jacek 
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 
			 
			
				Czy ktoś z was, próbował z lewizny ogara 200 zrobić chodź trochę prawizny??  
Ja z próbowałem, i jestem teraz zadowolonym użytkownikiem nowego lewarka biegów!  
Aktualnie, 1 bieg jest jak w standardzie wszystkich motocykli... (większości) czyli w dół... A 2-gi i 3-ci bieg do góry... Co jeszcze?! Wygodniej one wchodzą, wykonuje się mniejszy ruch lewarkiem oraz nogą... I wgl. jest praktyczniejsze i wygodniejsze! 
U mnie jest to prymitywnie po spawane (brzydko) ale to ze względu że póki go nie pomaluje, to nie biorę się za taki detal. 
  
 
Jak to zrobić?? Foto raczej mówi samo za siebie...    
Minus całej budowy jest taki, że aby odkręcić dekiel, trzeba ściągnąć lewar i kluczem samozaciskowym (bądź inną żabą) odkręcić śrubę... Reszta, to myślę że same plusy...
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-05-2013 18:25:09 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Taśma 
 
 
		
			Pro 
			  
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,952 
Imię: Mikołaj 
Skąd: 1.7km od biurowca 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 
			 
			
			
			
 
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału. 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2013 18:39:47 przez Taśma.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-05-2013 18:38:22 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 08-05-2013 18:41:57 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 3 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:3 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post. 
		Boszu (05-08-2013), KeiSangi (05-18-2015), Taśma (05-08-2013)
	 | 
 
 
	
		
		Conqeror 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 354 
Imię: Marcin 
Skąd: Ozo 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 
			 
			
			
			
 
Oferuje: 
- przeróbki cylindrów od 40 pln 
- tulejowanie cylindrów  
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp 
 
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-05-2013 09:35:40 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Conqeror 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 354 
Imię: Marcin 
Skąd: Ozo 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 
			 
			
				Ten krociec był stanowczo za długi , a osadziłem na nim gaźnik od wski. Na moje odczucie poprawiła sie elastyka a jak pokombinowałem z dyszą  to wzrosły lekko obroty maksymalne. Spalanie 3,5 - 4 litra  
 
Wykonanie było nie za specjalne gdyż nie umiałem wtedy tak cienkich blach spawać, czesto łapało lewe obroty. Wkońcu zakupiłem gaźnik od simsona, może kosztem prędkośc maksymalnej, spalanie zeszło na 2,5- 3 litra.
			 
			
			
 
Oferuje: 
- przeróbki cylindrów od 40 pln 
- tulejowanie cylindrów  
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp 
 
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013 11:53:16 przez Conqeror.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-05-2013 11:51:57 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post:1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post. 
		ttx2525 (05-09-2013)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |