Blokowane Silniki w ogarze 200
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
05-08-2011 17:52:58 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
06-08-2011 12:33:22 |
|
|
Mikołaj
Dziecko słoneczka :D

Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Blokowane Silniki w ogarze 200
Pawlo chyba nie masz pojecia o jawkach, bo jak byly produkowane pierwsze ogary 200 (do 1985) to mialy 3 pierscienie nawet jeszcze gdzies mam orginalny tlok. Dopiero po 84 byly 2 pierscieniowe i nie zgodze sie ze sie grzeje i ze ma wieksze tarcie, bo dzieki temu ma wieksza kompresje, a temperatura silnika jest taka sama. Ja mam juz drugi zestaw 3 pierscieniowy i nie mam z nim zadnych problemow. Ostatnio zrobilem kapitalke, ale nie chcial mi zapalic, wiec wyladowal u mechanika. Okazalo sie, ze to tlumik ale mniejsza o to. Sens tego jest taki, ze na dopiero co zalozonym tloku i pierscieniach (idealne spasowanych) przyjechalem do domu ponad 50km i nic sie nie nagrzalo, tyle ze 3km od chaty swieca mi padla (ale to byla stara i juz wczesniej mi swirowala). Takze nie mow mi co mialy jawki, a czego nie mialy bo co jak co, ale o jawce wiem BARDZO BARDZO duzo. W przeciwienstwie co do niektorych na tym forum. Za to o polskim silniku nie wiem zbyt wiele.
OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL
|
|
06-08-2011 13:51:53 |
|
|
Mikołaj
Dziecko słoneczka :D

Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
04-12-2011 17:39:49 |
|
|
Mikołaj
Dziecko słoneczka :D

Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
04-12-2011 18:22:30 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|