Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Ogar 200 cieknący gażnik
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Nowy
Liczba postów: 26
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Ogar 200 cieknący gażnik
Skoro 'stary' gaznik sie zalewal, ciekl i 'nowy' tez, to wytlumaczenie jest jedno : zle zamocowany kolektor dolotowy gaznika - do cylindra [ np. na grubej, miekkiej uszczelce ], zle zamocowany gaznik do kolektora - tez byc moze na zbyt grubej uszczelce 'korkowej', za miekkiej lub - poluzowane sruby silnika z tylu bloku / skrecajace silnik do ramy.
Wszystkie uszczelki pomiedzy gaznikiem - kolektorem - a silnikiem / musza byc twarde, z 'klingeritu' lub podobnego materialu, zeby polaczenie srubkami czy szpilkami bylo sztywne, nic nie moze drgac / wpadac w rezonanse mechaniczne, itp. - gaznik i krociec ssacy nie moga sie 'telepac rezonansowo' w trakcie pracy silnika, a silnik - musi siedziec w ramie 'na sztywno', nie moze drgac na srubach laczacych rame, bo jak na luznych srubach wpadnie w rezonans - to zaden plywak z iglica nie zatrzyma cieknacego paliwa do komory plywakowej gaznika, niestety...
Chyba, ze silnik ma mocowanie do ramy na 'silentblokach' / tulejkach gumowo - stalowych i sa juz wybite - luzne ?
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2025 16:05:11 przez Dinozaur.)
|
|
16-01-2025 16:02:20 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|