Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Cofanie powietrza do komory pływaka
|
Autor |
Wiadomość |
elmer
Uczeń
Liczba postów: 169
Imię: Tomasz
Skąd: Dabrowa Gornicza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Cofanie powietrza do komory pływaka
Gotuje Ci się paliwo w gaźniku
Daj grubą podkładkę pomiędzy cylindrem i gaźnikiem, albo dwie.
Sprawdź zapłon bo miałem to samo.
Temperatura z cylindra i zagrzanego zapłonu plus ta na zewnątrz i masz powód.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2024 21:47:55 przez elmer.)
|
|
22-08-2024 21:47:02 |
|
|
H34
Nowy
Liczba postów: 19
Imię: Radosław
Skąd: Leżajsk
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Cofanie powietrza do komory pływaka
(22-08-2024 21:47:02)elmer napisał(a): Gotuje Ci się paliwo w gaźniku
Daj grubą podkładkę pomiędzy cylindrem i gaźnikiem, albo dwie.
Sprawdź zapłon bo miałem to samo.
Temperatura z cylindra i zagrzanego zapłonu plus ta na zewnątrz i masz powód.
Może być coś na rzeczy. Właśnie jak dostanie w pałę , to zaczyna się .
Tak samo miałem na zwykłym zapłonie, po zamontowaniu CDI , to samo.
Teraz jest 12 V , może trzeba mu wentylatorek zamontować do chłodzenia gaźnika
Dzisiaj spróbuję bardziej odizolować gaźnik od cylindra
(22-08-2024 21:06:27)tomangelo napisał(a): Gdy zacznie go dusić zobacz czy po otwarciu wlewu paliwa nie będzie słychać psyczenia, albo czy po jego otwarciu nie poprawi się praca silnika. Jeśli tak, to znaczy że otwór odpowietrzający w korku się zatkał.
Ja zrobiłem , coś jak w krosach , wyprowadzona rurka z korka pod bak do odpowietrzania baku.
To tez jest jak przewód paliwa jest odłonczony od baku. Zdejmuję pokrywę pływaka i widać jak z kanału z pod pompki wywala powietrze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2024 09:08:48 przez H34.)
|
|
23-08-2024 09:03:32 |
|
|
H34
Nowy
Liczba postów: 19
Imię: Radosław
Skąd: Leżajsk
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Cofanie powietrza do komory pływaka
No tak ustawia się zapłon CDI . Tylko objawy były na starym jak i nowym . Teraz jest ustawiony na zegarze , jest taka dokładność że ten sprzęt takiej wcześniej nie widział.
Świeca dobrze wygląda.
Tutaj może być przyczyną zastosowany materiał cylindra , nie wiadomo jak ten chinczyk odprowadza ciepło. No i paliwo. Normalnie powinno być 80 parę oktanów , a nie 95.
Trzeba mu jakiś spowalniacz wlać , żeby mieszanka spalała się mniej gwałtownie, a dłużej. Pewnie by mu mocy doszło
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2024 22:00:00 przez H34.)
|
|
23-08-2024 21:55:10 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|