Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Po wymianie cylindra silnik ciężko odpala i nie ma wolnych
Autor Wiadomość
Keizo Offline
Młody majster
*


Liczba postów: 97
Imię: Kacper
Skąd: Kujawko-pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #16
RE: Po wymianie cylindra silnik ciężko odpala i nie ma wolnych
(16-06-2023 15:34:43)Dawdzio napisał(a):  Może być zużyty, może być na inny szlif niż tłok, może być jedno i drugie.

Dobra zamówię pierścienie bo tłok i cylek raczej jest dobry a jak sie okaze ze bedzie nadal lipa to pewnie szlif
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2023 19:47:15 przez Keizo.)
16-06-2023 19:33:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
bkrukl Offline
Technik
*


Liczba postów: 844
Imię: Bogdan
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Inny
Post: #17
RE: Po wymianie cylindra silnik ciężko odpala i nie ma wolnych
Nie zamawiaj pierścieni, bo zakładanie pierścieni do starego tłoka i cylindru niewiadomego stanu jest bez sensu. Narażasz się na niepotrzebne koszty.
Zrób szlif z nowym tłokiem i wtedy będziesz pewien tego zestawu.

Pozatym patrzyles czy Ci się zapłon nie przestawił?

Komar 2352
Motorynka m3
Romet Polo
Daelim Daystar VL
Kawasaki vn800 vulcan custom
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2023 20:55:06 przez bkrukl.)
16-06-2023 20:45:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 16:12:54
» Odpowiedzi: 176
» Wyświetleń: 9490
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
Dzisiaj 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 13:41:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 818
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: TobiaszDymek
Dzisiaj 12:41:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 37
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 73
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
Dzisiaj 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 55
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2242
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 479
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:23:25
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 562
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:17:44
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1604
Remont
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 23:00:17
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2045
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:49:13
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 533
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:47:46
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 483
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:42:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 319
Brak chęci do życia motor...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 22:41:30
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 319

Reklama