Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik s 38 wytarty karter
|
Autor |
Wiadomość |
Orfeus
Nowy
Liczba postów: 11
Imię: Karol
Skąd: Radom
Pojazd: Romet Komar
|
Silnik s 38 wytarty karter
Cześć,
mam, pytanie, problem i chciałbym szanownych rometowców prosić o poradę. Zaplanowałem wymianę wału z moim komarze (s38 1975 r. produkcji). Otóż po rozdzieleniu połówek silnika zauważyłem, że przeciwwaga tarła o karter. Załączam foto. I teraz pytania:
1. Jak to możliwe, wydaje mi się, że ostatnio silnik był składany w fabryce.
2. Czy to powazna wada? Kupiłem wał duells chciałbym żeby chodził prosto a nie wycierał mi karter.
3. Co można zrobić żeby nowy wał nie tarł? Grubsza uszczelka? Mam dwie do wyboru, papier z zestawu jaki zawsze dołączają do krygielitowych i jedzie do mnie krygielitowa niego grubsza.
4. Jak zmiana grubości uszczelki może wpłynąć na dystansowanie skrzyni? Krygielitowa generalnie wydaje się lepsza. A tak w ogóle czy krygielitową między karterami trzeba smarować sylikonem czy nie?
Nie wiem jak tu dodać zdjęcia. Umieściłem w linku.
https://ibb.co/wggvDgp
https://ibb.co/RBmdy7v
https://ibb.co/bgkYgS3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-06-2023 20:55:21 przez Orfeus.)
|
|
09-06-2023 20:50:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|