Ogar (Ogar 900 Custom v2)
|
Autor |
Wiadomość |
Fokkus
Zarejestrowany
Liczba postów: 0
Imię: Piotr
Skąd: Elbląg
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2)
Egzamin zawodowy i matura odbierają troche czasu, może jeszcze kiedyś znajde chwile żeby znależć wszystko po kolei, na tę chwilę wstawiam obecny set
W co udało mi się zainwestować:
-przednie zawieszenie Derbi GPR 125/ Aprilia RS 125, jedyne co do zrobienia to oś u tokarza bo naciąłem się z kołem na inny rocznik i nie zgadza się z otworami w lagach
-tylny wahacz daelim vl 125, do zrobienia tulejki adaptujące oś do ramy fi 14/12
-koło Honda CBR 250 za free na śmieciach znalezione
-zacisk hamulcowy tył daelim vj 125
Jeśli chodzi o jednostkę napędową to zastanawiam się pomiędzy K170 a ZS190. Z jednej strony 190 ma 5 biegów i rozrusznik, z drugiej wątpliwa, typowo chińska jakość, + cena która zdecydowanie jest wadą, a Kayo to solidna i sprawdzona konstrukcja. Wszystko w swoim czasie, na tę chwilę muszę zaadaptować obecne zawieszenie.
|
|
11-04-2023 14:06:12 |
|
|
Fokkus
Zarejestrowany
Liczba postów: 0
Imię: Piotr
Skąd: Elbląg
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2)
(11-04-2023 15:10:37)wazniak96 napisał(a): Jedno co mnie martwi to kąt amorków tylnich. Moim zdaniem nie zda to egzaminu.
Chodzi o kąt zbieżności do ramy czy kąt pracy? Przez szerszy wachacz faktycznie krzywo się zbiegają, ale żeby temu zapobiec będą wstawione dłuższe szpilki. A to że amortyzatory prawie leżą to tylko sprawi że będzie trochę twardszy na tyle, ale wysoki kapeć i miękki przód to zrekompensuje, śmigam częściej po piaskach niż po dziurach na asfalcie.
Aktualne opony są tylko na przymiarke, docelowo będzie niska kostka
|
|
11-04-2023 15:41:04 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|