![]() |
Ogar (Ogar 900 Custom v2) - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Nasze Romety (/forumdisplay.php?fid=14) +--- Wątek: Ogar (Ogar 900 Custom v2) (/showthread.php?tid=53776) |
Ogar (Ogar 900 Custom v2) - Fokkus - 08-12-2022 20:59:07 Witam wszystkich. Kiedyś na forum był wątek o Ogarze 900 z przerobioną z półskuterowej kaczkowatej ramy na klasyczną z "normalnym bakiem". Właściciel jednak podjął decyzję o sprowadzeniu tego sprzętu do oryginału. Sam jako młody posiadacz takowego chińskiego ogara, zainspirowany wyżej wymienionym wątkiem sam postanowiłem przerobić mojego złoma "na normalny bak", tj. w klasyczny układ ramy. Poniżej zostawiam zdjęcie ramy kiedy musiała stać przez chwilę w krzakach. W nastepnych postach będę po kolei przedstawiał i opisywał następujące po sobie modyfikacje od początku, aż dojdziemy do momentu ze stanu bieżącego, oraz będę przedstawiał plany wobec niego. [attachment=22193] RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2) - romek - 09-12-2022 00:24:24 O kurde ale gruz RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2) - NoSeLatamTrochu - 09-12-2022 00:43:30 Ciekawe czy nasze wnuki będą kiedyś remontować i robić renowacje tych sprzętów dla nas współczesnych RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2) - Fokkus - 11-04-2023 14:06:12 Egzamin zawodowy i matura odbierają troche czasu, może jeszcze kiedyś znajde chwile żeby znależć wszystko po kolei, na tę chwilę wstawiam obecny set W co udało mi się zainwestować: -przednie zawieszenie Derbi GPR 125/ Aprilia RS 125, jedyne co do zrobienia to oś u tokarza bo naciąłem się z kołem na inny rocznik i nie zgadza się z otworami w lagach -tylny wahacz daelim vl 125, do zrobienia tulejki adaptujące oś do ramy fi 14/12 -koło Honda CBR 250 za free na śmieciach znalezione -zacisk hamulcowy tył daelim vj 125 [attachment=22412] [attachment=22413] [attachment=22414] Jeśli chodzi o jednostkę napędową to zastanawiam się pomiędzy K170 a ZS190. Z jednej strony 190 ma 5 biegów i rozrusznik, z drugiej wątpliwa, typowo chińska jakość, + cena która zdecydowanie jest wadą, a Kayo to solidna i sprawdzona konstrukcja. Wszystko w swoim czasie, na tę chwilę muszę zaadaptować obecne zawieszenie. RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2) - wazniak96 - 11-04-2023 15:10:37 Kurde. Nawet fajnie toto zaczyna wyglądać ![]() Jedno co mnie martwi to kąt amorków tylnich. Moim zdaniem nie zda to egzaminu. RE: Ogar (Ogar 900 Custom v2) - Fokkus - 11-04-2023 15:41:04 (11-04-2023 15:10:37)wazniak96 napisał(a): Jedno co mnie martwi to kąt amorków tylnich. Moim zdaniem nie zda to egzaminu.Chodzi o kąt zbieżności do ramy czy kąt pracy? Przez szerszy wachacz faktycznie krzywo się zbiegają, ale żeby temu zapobiec będą wstawione dłuższe szpilki. A to że amortyzatory prawie leżą to tylko sprawi że będzie trochę twardszy na tyle, ale wysoki kapeć i miękki przód to zrekompensuje, śmigam częściej po piaskach niż po dziurach na asfalcie. Aktualne opony są tylko na przymiarke, docelowo będzie niska kostka |