Ocena wątku:
- 1 głosów - 4 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Guma na gaźnik, brak mocy.
|
Autor |
Wiadomość |
B.Kozlowsky
Nowy
Liczba postów: 21
Imię: Bartosz
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Komar
|
Guma na gaźnik, brak mocy.
Witam. Mam taki problem, że kiedy zakładam gumę na gaźnik komar całkowicie traci moc. Sprawdzałem drożność ramy, przepływu powietrza i jest ok. Regulowałem gaźnik, czyściłem filtr, ale dalej nic nie pomaga, bez gumy chodzi normalnie tak jak powinien.Mógłbym sobie dać z tym spokój, ale chce jak najmnej zwracać na siebie uwagę sąsiadów , a komarek z gumą chodzi jak pszczółka tylko,że jak stoi, a jechać już nie chce .Co może być przyczyną takiego zachowania?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-2020 14:19:31 przez B.Kozlowsky.)
|
|
28-08-2020 14:18:04 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,794
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Guma na gaźnik, brak mocy.
Ten gaźnik, to taki k60b, ale poprawiony.
Silnik jest dynamiczny
Na niższych obrotach ma chęć, aby ciągnąć.
Filtr powietrza w zestawie, gdy k60b trza dokupywać.
koniec bawienia się w regulacji blaszki pływaka, jak w k60b
już nigdy więcej wycieku paliwa, jak w k60b lub w oryginalnym (nawet jak pozostawisz na noc otwarty kranik 0 paliwa)
brak dyszy do regulacji składu mieszanki
Od razu zapala na ssaniu - czy to zimny lub ciepły, gdy w k60b, gdzie trza pompować paliwo, aż wycieknie.
Dysza, która jest w zestawie (57) wystarcza spokojnie - ja mam dwa komary z tymi gaźnikami w drugim mam 60, bo trochę mniejsze wolne obroty mam. Wsadzałem także dyszę 50 dla testu, to palił bardzo mało, ale 40 oraz 70 i więcej, to silnik się chciał jechać, albo się dławił.
Miałem także gazniki k60b by zsrr oraz oryginalne komarowskie - wszystkie sprzedałem, bo nie wyobrażam sobie powrotu do nich
Ogólnie tym komarem, jeżeli jest pogoda, to dojeżdżam do pracy i tylko raz miałem awarię, gdy odkręciła mi się dysza w gaźniku, bo była pewnie nie za mocno wkręcona - i tyle. Mam silnik 017 i czuje z tym gaźnikiem, że brakuje jednak tego 3 biegu, bo wiem, ze by dał radę więcej.... a w 019, to byłoby super!
|
|
30-08-2020 21:16:24 |
|
1 osoba postawiła piwo Norweski Zomowiec za ten post:1 osoba postawiła piwo Norweski Zomowiec za ten post.
mecenasek (08-31-2020)
|
mecenasek
Nowy
Liczba postów: 6
Imię: Damiam
Skąd: Biała Podlaska
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Guma na gaźnik, brak mocy.
(30-08-2020 21:29:31)Odrestaurator napisał(a): Niby głupie, ale może jak na niego siadasz to siedzenie w jakiś sposób pod naciskiem zasłania otwór w ramie?
Miałem tak w kadecie, tam siodełko jest na sprzężynie a ona była pęknięta i nie była na swoim miejscu, przez co siodełko podczas siadania zatykało dziurę w ramie.
(30-08-2020 21:16:24)Norweski Zomowiec napisał(a): Ten gaźnik, to taki k60b, ale poprawiony.
Silnik jest dynamiczny
Na niższych obrotach ma chęć, aby ciągnąć.
Filtr powietrza w zestawie, gdy k60b trza dokupywać.
koniec bawienia się w regulacji blaszki pływaka, jak w k60b
już nigdy więcej wycieku paliwa, jak w k60b lub w oryginalnym (nawet jak pozostawisz na noc otwarty kranik 0 paliwa)
brak dyszy do regulacji składu mieszanki
Od razu zapala na ssaniu - czy to zimny lub ciepły, gdy w k60b, gdzie trza pompować paliwo, aż wycieknie.
Dysza, która jest w zestawie (57) wystarcza spokojnie - ja mam dwa komary z tymi gaźnikami w drugim mam 60, bo trochę mniejsze wolne obroty mam. Wsadzałem także dyszę 50 dla testu, to palił bardzo mało, ale 40 oraz 70 i więcej, to silnik się chciał jechać, albo się dławił.
Miałem także gazniki k60b by zsrr oraz oryginalne komarowskie - wszystkie sprzedałem, bo nie wyobrażam sobie powrotu do nich
Ogólnie tym komarem, jeżeli jest pogoda, to dojeżdżam do pracy i tylko raz miałem awarię, gdy odkręciła mi się dysza w gaźniku, bo była pewnie nie za mocno wkręcona - i tyle. Mam silnik 017 i czuje z tym gaźnikiem, że brakuje jednak tego 3 biegu, bo wiem, ze by dał radę więcej.... a w 019, to byłoby super!
Dzięki za szczegółowy opis, teraz wiem, że mogę na spokojnie kupić ten gaźnik i wszystko będzie działać, została tylko kwestia dorobienia króćca.
|
|
30-08-2020 21:52:03 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,794
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Guma na gaźnik, brak mocy.
|
|
30-08-2020 22:08:57 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Norweski Zomowiec za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Norweski Zomowiec za ten post.
Grzechu94 (11-05-2020), mecenasek (08-31-2020)
|
mecenasek
Nowy
Liczba postów: 6
Imię: Damiam
Skąd: Biała Podlaska
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Guma na gaźnik, brak mocy.
(30-08-2020 22:08:57)Norweski Zomowiec napisał(a): Z tym króćcem, to mam na to patent za małe pieniązę, który zastosowałem u siebie
kup ten króciec
https://www.4jawa.com/produkt/2392/kroci...wa-babetta
i byś musiał potem wyciąć te boczne elementy zaznaczone, aby wszedł na szpilki cylindera. Dodasz większą podkładkę i skręcasz
https://drive.google.com/file/d/1-Efx0B1...sp=sharing
jednakże zauważyłem po zakupie, że ta tuleja w króciu może wyjść samoczynnie, bo sprzedawca skleił o jakimś butaprenem ... ja to połączyłem klejem anaerobowym - możesz np. klejem do gwintów i cacy
jak wsadzisz ten gaźnik oraz zapłon cdi, to ten 019 będzie odpalał, jak Simson karasia.
https://drive.google.com/file/d/1dqjhvMI...sp=sharing
Zapisz to sobie
Dobry pomysł z tym króćcem, dzięki wielkie raz jeszcze Nie mogę zobaczyć plików na dysku google co udostępniłeś bo trzeba mieć do nich uprawnienia, wysłałem prośbę o nie jak coś.
|
|
31-08-2020 00:19:43 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,794
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Guma na gaźnik, brak mocy.
|
|
31-08-2020 00:25:54 |
|
1 osoba postawiła piwo Norweski Zomowiec za ten post:1 osoba postawiła piwo Norweski Zomowiec za ten post.
mecenasek (08-31-2020)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|