Co do stopki.ten czujnik działa na zasadzie zwarcia jak czujnik hamulców w aucie.ja w moim Junaku 903 najpierw spiołem trytytką która mi często zjeżdżała dlatego czujnik wyciąłem a kable zmostkowałem
Też Chciałem tego rometa na początku ale jak miałem 13 lat teraz mam 14 strasznie wyciąłem i no... Za mały widze nogami o kierownice w Zetka tak samo nogami wadziłem o kierownice a slalom robiłem na 2 bez Gazu ale gdy dodalem Gazu to zmuliło i nie dosięgnołem kopki do biegów. A i jescze jedno zmianą cylka na 72 daje więcej niz sie wydaje naprawde polecam.
Ja może nie w temacie.
Pamiętajcie, że czujnik w stopce bocznej nie jest bez powodu. Jeśli pozostawiamy silnik podczas pracy na stopce bocznej, praktycznie pozbawiamy górę smarowania, bo lustro oleju przy pompie oleju jest zbyt nisko - pompa jest po prawej stronie. Naprawdę, te czujniki nie znajdują się tam bez powodu i można sobie znacznie skrócić żywota jednostki przez takie kombinacje. Co do cylindrów 72 cm3, nie zapominajcie o zmianie głowicy, bez tego ciśnienie sprężania będzie zbyt duże i wał posypie się bardzo szybko.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
17-04-2019 00:53:47
1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post:1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post. Motorowerzystka (04-17-2019)
To ja też tak tak napiszę niezbyt na temat Motór stawia się na centralnej a nie na bocznej, bo to nie rower! Nie no, niech każdy stawia jak chce, ale jak dla mnie traci swój urok, gdy stoi na bocznej Właśnie sobie uświadomiłam, że dziś Ogarka jeszcze nie pogłaskałam po zbiorniku... Idę czym prędzej to zrobić! xD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2019 08:45:32 przez Motorowerzystka.)
Ja też trochę odkopię i z chęcią, a i z ciekawością zapytam - jak sprawują się Monstery po tym czasie? Jeżdżą? Nic się nie rozleciało? Nie ma zgryźliwości w tym co piszę, rozmyślam po prostu nad jakąś nówką - daily i może do jakiegoś delikatnego wstępu do stuntu amatorskiego, tak żeby nie upalać swojego "prototypu", i jestem niezmiernie ciekaw. Bozia wzrostu dała tylko 1610mm, a widziałem, że i wyżsi cwaniacy jakoś ludzko na tym wyglądają, i poniekąd trochę bardziej do mnie przemawia taka miniaturka, niż stylizowane na 'nakedy' bartony, rutery, i inne zipy... Monster za bardzo nie udaje czym jest - małym motorowerem do miasta i - przynajmniej stylistycznie - kupuję to.
Jak chodzi o usterki to losowo zdarzy się np. jakiś simering czy uszczelka, ale pilnując zmian oleju itp to w zasadzie pierwsze 10-15k bez większych awarii. Przyjeżdża do mnie taki jeden na zmiany oleju i inne bzdety, 16k nalotu i na razie śmiga. Tylko 50cc jest potwornie słabe, 72 czy 120 już lepiej się spisze.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
28-09-2019 10:19:30
1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post:1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post. Jorginsson (09-28-2019)
Witajcie, Mój syn ma 10 lat i est właścicielem Romet Pony Monster 50. Mma kilka pyta:
1. Podczas hamowania przednim hamulcem nie pracuje równomiernie tylko czuć bicie, tak jakby tarcza była krzywa ale nic nie widze zeby bylo nie tak. Miał z Was ktoś podobny problem?
2. Linka gazu - regulator linki jest ustawiony na maxa, w sensie wykrecona jest ta nakretka płaska koło a i tak pozostaje troche luzu ( ok 5 mm ) zanim załapie gaz - pewnie trzeba wymienic linke.
Ogólnie syn zadowolony, fajnie jedzie, jedynie jeszcze zapłon trzebaby troche podregulowac i pewnie lańcuch wymienic na nowy ale to na nowy sezon.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.