Ocena wątku:
- 7 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo
|
Autor |
Wiadomość |
wnusiu94
Moderator Działu Rowerowego
Liczba postów: 3,184
Imię: Adam
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: [Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo
(11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a): Dałem z zewnątrz smar na koło sprzęgłowe
Na co?
(11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a): 1 - czy wewnętrzna powierzchnia piasty powinna być sucha?
Minimalna ilość smaru.
(11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a): 2 - czy zewnętrzna powierzchnia walca ciernego powinna być sucha?
J/w.
(11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a): P.S.: świetny opis budowy, nie mogę natomiast w Internecie nic znaleźć na temat smarowania poszczególnych części: co smarem, co oliwą, czego nie smarować wcale.
Zapoznałeś się z częścią #3 mojego poradnika?
Piszesz, że piasta pracuje z opóźnieniem i kiedyś miałeś składaka, który stawał w miejscu. A wymieniłeś wałki? Bębenek? Oczywiście na nowe?
Legenda nie umiera nigdy. | Różowy Składak - Zapraszam!
|
|
13-08-2016 14:21:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|