| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 7 głosów - 5 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		wnusiu94 
 
 
		
			Moderator Działu Rowerowego 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,184 
Imię: Adam 
Skąd: Wrocław 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: [Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo 
			 
			
				 (11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a):  Dałem z zewnątrz smar na koło sprzęgłowe 
Na co?
  (11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a):  1 - czy wewnętrzna powierzchnia piasty powinna być sucha? 
Minimalna ilość smaru.
  (11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a):  2 - czy zewnętrzna powierzchnia walca ciernego powinna być sucha? 
J/w.
  (11-08-2016 12:18:23)iaito napisał(a):  P.S.: świetny opis budowy, nie mogę natomiast w Internecie nic znaleźć na temat smarowania poszczególnych części: co smarem, co oliwą, czego nie smarować wcale. 
Zapoznałeś się z częścią #3 mojego poradnika?
 
Piszesz, że piasta pracuje z opóźnieniem i kiedyś miałeś składaka, który stawał w miejscu. A wymieniłeś wałki? Bębenek? Oczywiście na nowe?
			  
			
			
 
Legenda nie umiera nigdy. | Różowy Składak - Zapraszam! 
 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-08-2016 14:21:09 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |