Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Tak sobie pomyślałem ... z żółtej książki ROMET, pewnie też mało osób korzysta
(02-03-2018 19:01:38)LawX napisał(a): ..... co to za gumolit, który widać na stole warsztatowym na zdjęciach z remontu blacharskiego ramy od 50-T-1?
To mata warsztatowa, pełno jej chociażby na allegro, są też o innej strukturze powierzchni.
http://allegro.pl/wykladzina-mata-gumowa...51414.html
(02-03-2018 15:35:48)skinder napisał(a): ... chcę zastosować pręt pokryty chromem technicznym:
http://allegro.pl/pret-chromowany-stalow...93399.html
Generuje to co prawda większe koszta, ale moim zdaniem to trwalsze rozwiązanie.
Michale, niestety tak jak piszesz podniesie to koszty i to bardzo, 20 zł z przesyłką za 10 cm ????
Do tego pręt ten musi mieć nadany profil delikatnego stożka - szpilki na długości około 60 mm, co oznacza, że usuniesz warstwę chromu. Lepszy będzie pręt nierdzewny A2 lub kwasiak A4, ale to też spore koszty.
Biorąc pod uwagę, że oryginalne pręty były ocynkowane płomieniowo i wytrzymały 40 lat, to te moje mnie przeżyją
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2018 20:26:14 przez joozek.)
|
|
02-03-2018 20:18:54 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
LawX (03-06-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Nie prędko będzie okazja więc na gorąco ...
Urwana płetwa mocowania zbiornika do Komara Sporta - zbiornik z przetłoczeniem.
Niestety, dorabiam już drugą, na wzór takiej płetwy od Sztywniaka 232, ale u mnie pasowała, więc i tu da radę
Wymiary - blacha gr 2 mm, 35 x 75 mm
Główna część blachy ma profil zbiornika, a płetwa jest tak podgięta, aby po włożeniu do uchwytu ramy, nie cofała się, gdy zbiornik oprzemy na ramie.
Wniosek, trzeba trochę samemu pokombinować
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
14-03-2018 11:59:09 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
aeroxteam2 (03-14-2018), Szatek (03-14-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
22-03-2018 10:57:15 |
|
4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
Jacek9407 (03-22-2018), Kanilox (03-22-2018), MSerwus (03-23-2018), Szatek (03-22-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Poradnik odkopany po małej przerwie Tym razem chodzi o przelotkę linki prędkościomierza.
Pewnie zaraz napiszecie, że przecież zrobiłem nową, a nie naprawiłem starej To prawda, ale tu chodzi o jej wygląd i wymiary.
Gotowy wyrób przedstawię jak ją właściwie zagnę, wyśle do chromowania i założę gumową przelotkę.
Samą przelotkę gumową kupuję w firmie MotoNet o wymiarach 22x16x5 mm, do montażu na blachę fi 19 mm.
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/fix-gr-6...cji+6.html
[/quote]
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-04-2018 14:35:12 przez joozek.)
|
|
10-04-2018 14:32:44 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
ananas (04-10-2018), Szatek (04-10-2018)
|
gregorian2008
Technik
Liczba postów: 967
Imię: Grzegorz
Skąd: Tylmanowa
Pojazd: Romet Pony
|
|
10-04-2018 21:09:05 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|