Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika 019 3b
|
Autor |
Wiadomość |
nofack
Banned
Liczba postów: 680
Imię: mm
Skąd: Sierakow
Pojazd: Romet Komar
|
Remont silnika 019 3b
Witam,
Jako że nigdy nie remontowalem Rometowskiego silnika 019 3b a takowy wpadl mi niedawno w rece to prosil by o kilka ważnych dla tego silnika porad.
Silnik nabyłem nie kompletny( brak tloka,cylinder byl ale nie nadaje sie, brak automatu zmiany biegow). Z tego co widze to kartery w ladnym stanie sa, po zalozeniu zaplonu iskra jest, wal wydaje sie prosty. Dlatego chce dokupic do tego cylinder,tlok,glowice, i automat zmiany biegow a takze tarcze wyminic sprzegla, a takze zalozyc zebatke.
Z tlokiem, cylindrem nie powinienem miec problemu, lecz nigdy nie mialem stycznosci z automatem zmiany biegow. Co tam jest potrzebne ? Z silnika wychodzi koncówka wodzika z nakrętka i do tego musze tyko zmieniacz dokupić i tyle czy jeszcze coś ? Jak to regulować ?
|
|
25-09-2017 18:55:15 |
|
|
Michał
Taki tam

Liczba postów: 336
Imię: Michał
Skąd: Kolbuszowa
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Remont silnika 019 3b
|
|
25-09-2017 21:17:52 |
|
|
nofack
Banned
Liczba postów: 680
Imię: mm
Skąd: Sierakow
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Remont silnika 019 3b
Witam,
Cześci zamówione już doszły nowy automat Zmd, cylinder tlok pierscienie simmeringi i łożyska. Srodek już zrobiony strona sprzegła rownież, automat i zaplon tak samo. Została kwestia regulacji i ttaj mam pytanie bo nigdy nie regulowałem tych biegow w 019 3b a wiem ze ich od nowosci prawie sie nie da wyregulowac z tego co każdy sie skarrzy na ta skrzynie. Ja wstepnie już automat zalożyłem i troche podregulowałem ale widzę że albo jest 1 i 2 a 3 nie ma albo 2-3 idealnie a 1 nie ma i tak w koło Macieju  Albo też musze przy zmianie biegow zebatka zakrecic zeby przeskoczyl automat na kolejny bieg. Ktoś mógł by mi to jakoś prosto wytłumaczyc jak można by to wyregulować?
|
|
04-10-2017 20:14:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|