Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian (identyfikacja rocznika)
Autor Wiadomość
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #1
[Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian (identyfikacja rocznika)
Cześć.

Temat będzie oczywiście aktualizowany, gdy zdobędę jakieś nowe informację. Zawiera wszystko to co na tę chwilę wiem o tym modelu.

Rocznik (prawdopodobnie) 1973-ci/4-ty (wersja prototypowa, kilka sztuk):









Zmiany w tej wersji:
1. Rezygnacja z lakierowania obudów lamp przednich;
2. Stosowanie czarnych, plastikowych chlapaczy, zamiast gumowych;
3. Rezygnacja z lakierowania napisu (?) na zbiorniku paliwa i pokrywach schowka - zastosowanie naklejek;
4. Zmiana koloru linki sprzęgła, hamulca przedniego i gazu z białej na czarną.

Rocznik 1974-ty (wersja informacyjna, około 30-stu sztuk):

Tabliczki znamionowe:




Numer ramy:



Numer silnika:



Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Nabijanie numerów na główce ramy;
2. Montaż tabliczek znamionowych;
3. Lakierowanie bagażnika na czarno, zamiast chromowania.
*4. Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie siedzeń z napisem „PREDOM - ROMET” z tyłu:






*5. Zmiana typu kranika na SW-8/1 (ten jest ocynkowany):



*6. Lakierowanie osłony łańcucha także na czarno i nie lakierowanie jej pod kolor ramy;
*7. Czarno-chromowana kedra na zbiornik paliwa, zamiast szarej;
*8. Czarna koszulka izolacyjna przewodów idących do przełącznika świateł, zamiast białej.

Zmiany w tej wersji: brak informacji.

Rocznik 1975-ty (wersja "pierwsza" - próbna, prawdopodobnie około 300-500 sztuk):





Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Lakierowanie tylnego błotnika w kolor, zamiast chromowania;
2. Zastąpienie stalowych pokryw schowka narzędziowego plastikowymi (białymi).

Stalowe pokrywy schowka (wypiaskowane):




Białe plastikowe pokrywy schowka:




3. Zmiana sposobu mocowania blachy siedzenia (w tym lekka modernizacja ramy i dołożenie zaczepów do przedniego mocowania blachy):

Z mocowania na cztery śruby od spodu:




Na mocowanie na dwie śruby z tyłu;

4. Zmiana koloru tłumika szmerów ssania (puszki gaźnika) z białej, na jasnoszarą.

Biała puszka gaźnika:





Zmiany w tej wersji:
**1. Zamienne stosowanie niżej pokazanych głowic silnika:



2. Nie lakierowanie wahacza i prawdopodobnie podnóżek kierowcy na czarno;
3. Standardowe osie kół - wcześniej w kształcie śrub z niepełnym gwintem.

Rocznik 1975-ty (wersja „druga” – możliwe że także próbna):




Zmiany w stosunku do poprzednich wersji:
1. Przeniesienie mocowań pompki powietrza z pod siedzenia, do miejsca przy silniku, usuwając jednocześnie plastikową osłonkę na przewody instalacji elektrycznej (w tym lekka modernizacja ramy);
2. Dolny wspornik tłumika z blachy (wcześniej z rurki);
3. Nabijanie rocznika na główce ramy.

Zmiany w tej wersji:
1. Modernizacja głowicy poprzez „ścięcie” rantów jej żeberek, oraz zmniejszenie ich wysokości;
2. Lakierowanie na czarno jedynie nóżek górnych, oraz dolnej i górnej półki przedniego zawieszenia;
3. Lakierowanie podnóżek kierowcy pod kolor ramy;
**4. Korek wlewu oleju z białego plastiku (pod śrubokręt);
5. Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie wsporników przedniego błotnika nowego typu.

Rocznik 1976-ty:




Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Stosowanie grubszych szprych i nypli kół (w tym powiększenie otworów na szprychy w bębnach i w obręczach):



2. Rezygnacja ze sprzęgła trzytarczowego, na rzecz dwutarczowego;
3. Poszerzenie „wgłębień” pod nóżki górne, oraz otworów pod śruby dla wsporników w przednim błotniku;
*4. Korkowe tarcze sprzęgłowe zamiast bakelitowych;
5. Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie wsporników przedniego błotnika starego typu.

Zmiany w tej wersji:
1. Zaprzestanie montowania tabliczek znamionowych;
*2. Korek wlewu oleju z czarnego plastiku (pod klucz);
*3. Stosowanie siedzeń bez napisu „PREDOM ROMET” z tyłu;
4. Skrócenie tylnego mocowania zbiornika.

Rocznik 1977-my:






Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Ponowne lakierowanie osłony łańcucha pod kolor ramy;
2. Lakierowanie górnej półki przedniego zawieszenia pod kolor ramy;
3. Zaprzestanie nabijania rocznika na główkę ramy;
*4. Zębatka tylna z okrągłymi otworami (przeważnie);
*5. Zastosowanie tulei metalowych ramy w miejscu wahacza;
*6. Podstawki pod mocowania kierownicy nagwintowane w środku i przyspawane do górnej półki przedniego zawieszenia, oraz lakierowane na ten sam kolor co półka.

Zmiany w tej wersji:
1. Zmiana naklejek na zbiorniku paliwa;
2. Lakierowanie dolnej półki przedniego zawieszenia pod kolor ramy;
3. Bagażnik nowego typu (przeważnie).

Rocznik 1978-my:





Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Zmiana naklejki na zbiorniku paliwa;
2. Zmiana podnóżek kierowcy:



I dźwigni hamulca tylnego:



3. Zbiornik paliwa pod wciskany korek;
4. Lakierowanie m.in. na kolor: pomarańczowy, czerwony, zielony oraz żółty (inny niż poprzednio);
5. Nowy typ zmieniacza biegów:



*6. Nowy typ wałka głównego skrzyni biegów (z wcięciami na „prowadnicach”):



7. Nowy typ wodzika zmiany biegów (wraz z nakrętką regulacyjną i wprowadzeniem nakrętki kontrującej);
*8. Nowy typ prędkościomierza;
9. Dodatkowa stalowa tulejka w karterach ustalająca podstawę zmieniacza biegów (dolny otwór).

Zmiany w tej wersji:
1. Ponowna zmiana naklejki na zbiorniku paliwa;
2. Ponowne nabijanie rocznika na główce ramy.

Rocznik 1979-ty:







Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:

1. Inne uchwyty przedniego mocowania zbiornika paliwa (przeważnie);
2. Nowa dźwignia hamulca tylnego:



Zmiany w tej wersji:

Kolejno:

1. Zmiana przedniego błotnika (bez wgłębień pod nóżki dolne **i z innym rozstawem otworów pod jego wsporniki), oraz lakierowanie go pod kolor ramy;
2. Nóżki dolne nowego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn, dłuższe, z wygiętymi uchwytami pod wsporniki przedniego błotnika);
3. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
4. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
5. Skrócone po szerokości naklejki na pokrywach schowka (również na małych pokrywach);
6. Przednie zawieszenie nowego typu;
7. Klakson w schowku narzędziowym;
*8. Plastikowa osłona łańcucha;
9. Schowek narzędziowy nowego typu (mały).

Rocznik 1980-ty:




Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Lakierowanie wsporników przedniego błotnika i górnego wspornika tłumika pod kolor ramy;
2. Lakierowanie tłumika na czarno;
3. Nowa obejma kolanko-tłumik;
4. Nowy typ schowka narzędziowego (duży, przyspawany);
5. Dospawanie do ramy „blachy” w miejscu siedzenia;
6. Pokrywa sprzęgła silnika bez zaślepki (w miejscu wałka kopstartera);
**7. Czarna kedra na zbiornik paliwa.

Zmiany w tej wersji: brak informacji.

Rocznik 1981-szy:






Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji:
1. Ponowne stosowanie małego schowka narzędziowego;
2. Klakson montowany pod siedzeniem;
3. Uchwyt na baterie przymocowany do ramy (pod pokrywą schowka narzędziowego).

Zmiany w tej wersji:
1. Ponowne (zamienne) stosowanie chromowanych wsporników przedniego błotnika (dwuczęściowych z blachy).
2. Amortyzatory nowego typu (jak np. w Ogarze 200/205);
*3. Zamienne (lub sporadyczne) montowanie siedzeń z brązowym pokrowcem;
*4. Poprzeczka ramy (ta pod bakiem) o kształcie profilu (z trzema ściankami);
5. Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie chromowanych tłumików.

Rocznik 1982-gi:



Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji: brak informacji.

Zmiany w tej wersji:
**1. Zamiennie montowanie silnika 023.


Inne zmiany (brak informacji co do rocznika):
1. Klamka sprzęgła i hamulca przedniego z nacięciem do przedkładania linki;
2. „Otwarte” ramie popychacza sprzęgła:



3. Półka górna nowego typu.
4. Nowy komplet narzędzi;
5. Nowa instrukcja obsługi:



6. Nowa instrukcja obsługi (kolejna wersja):



7. Nowy typ napędu prędkościomierza (pod nakręcaną linkę).
8. Nowy typ kranika paliwa (tej najczęściej spotykany);
9. Nowy typ dużego (dwuczęściowego) schowka narzędziowego - inny niż poprzedni.
Dodano dwa kątowniki łączące je ze sobą, oraz wykonano w nich więcej otworów;
10. Koło przekładni stałej bez otworów;
11. Tłumik z czterema nacięciami w miejscu obejmy kolanka (chromowany początkowo z dwoma nacięciami);
12. Zmiana zabezpieczeń zębatki tylnej (na tzw. „kwiatek”);
13. Kilka zmian prędkościomierzy;
14. Nowy typ linki sprzęgła, hamulca przedniego i prędkościomierza;
15. Zmiana konektorów oczkowych na męskie w uchwycie na baterie;
**16. Nowy typ uchwytu na baterie;
17. Kierownica z radełkowaniem w miejscu jej uchwytów, a same uchwyty ze znaczkiem Pegaza (wybitym na ich górnej części) w poziomie (wcześniej w pionie);
**18. W początkowym okresie, stosowanie błotników tylnych z Komara 2351 (wyższych);
19. Nóżki dolne nowego typu w zawieszeniu starego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn i dłuższe);
20. Dodatkowe nadlewy na zewnątrz karterów (ostatnie roczniki);
21. Pokrywa zapłonu bez stalowej tulejki pod wałek zmieniacza biegów;
**22. Cynkowana dźwignia zmiany biegów oraz kopstarter, zamiast chromowanej;
23. Nóżki dolne przedniego zawieszenia (pierwszego typu), wygięte na zewnątrz w miejscu osi przedniego koła;
24. Dźwignia zmiany biegów nowego typu (pod płaską gumę);
25. Podnóżki pasażera nowego typu (z zagiętej blachy - wcześniej z pełnego pręta).

* - Przypuszczenie co do rocznika.
** - Przypuszczenie.


Zmiany „w stosunku do poprzedniej wersji” mogły zajść także „w tej wersji" (mogę się mylić).

Istnieje też możliwość, że dany element nie pasuje rocznikowo. W fabryce mogli nie mieć odpowiedniego, więc założyli ten który mieli.


Tekst napisany wyłącznie dla forum: http://www.chlopcyrometowcy.pl – zakaz kopiowania.

Źródła zdjęć:
- internet;
- http://www.jacomoto.pl;
- własne materiały.

Jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia 50-T-1 (lub ich części) i chciałby żebym je tu umieścił, piszcie.

Zapraszam do udziału w rozwijaniu tematu, pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2019 14:34:19 przez Szatek.)
09-08-2017 14:53:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 27 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
Reklama
pajak Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 242
Imię: tomek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Piwko leci za rozległą wiedzę, do jednego mogę się przyczepić. W 79 roku u mnie tak jest, że jest nabity numer i rocznik na główce ramy ( sam widziałeś zdjęcia ), więc nie wiem czy ja coś źle zrozumiałem czytając post czy mój to jakiś wyjątek. Jeszcze raz wielkie dzięki za te informacje. Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-08-2017 15:30:40 przez pajak.)
09-08-2017 15:27:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo pajak za ten post.
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Brawo.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
09-08-2017 15:28:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
O, dowiedziałem się, że mój T-1 miał klakson pod kanapą. Masz jakieś zdjęcie? Prześlij na PW Wink

Heart Romet Charteł bogiem mym Heart
Cool Romet Traper nałogiem mym Cool
Big Grin CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O Big Grin
W sensie zamyka licznik Tongue
09-08-2017 17:56:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Ten z rocznika 82-go ma widoczny klakson Smile
09-08-2017 20:49:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
Mixol Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 231
Imię: Mixol
Skąd: okolice Mińsk Maz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Dzięki świetna robota.
09-08-2017 20:53:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Mixol za ten post.
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Dodano:

"Dolny wspornik tłumika z blachy (wcześniej z rurki)."

Do zmian w stosunku do poprzednich wersji, rocznika 1975-tego z wersji "drugiej".
12-08-2017 14:01:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartosz1907 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 443
Imię: bartosz
Skąd: okolice Krakowa
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #8
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
jestem pod wrażeniem, ogrom wiedzy, kawał dobrej roboty !
12-08-2017 15:45:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo bartosz1907 za ten post.
joozek Offline
senior


Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Dodam tez od siebie, rocznik 1975 miał tuleje w ramie, tylnego wahacza, takie jak w Komarach 2350, czyli pcv + metal. Potem zastosowano tuleje metalowe, takie jak w Ogarach.

Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
12-08-2017 18:03:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
No tak, zapomniałem o tym. Ale rocznik 76-ty też jeszcze nie miał tuleji metalowych ramy Smile

Dodano.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2017 18:31:42 przez Szatek.)
12-08-2017 18:30:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #11
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Dodano:

"Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie wsporników przedniego błotnika nowego typu."

Do zmian w tej wersji, rocznika 1975-go w wersji drugiej;

oraz:

"Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie wsporników przedniego błotnika starego typu."

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1976-go.
18-08-2017 14:48:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #12
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Zmieniono:

"Stosowanie siedzeń bez napisu z tyłu;"

na:

"Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie siedzeń z napisem „PREDOM ROMET” z tyłu;"

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1975-go w wersji pierwszej.

oraz dodano:

"*Stosowanie siedzeń bez napisu „PREDOM ROMET” z tyłu."

Do zmian w tej wersji, rocznika 1976-go.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-08-2017 14:27:00 przez Szatek.)
19-08-2017 14:21:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Dodano:

"Kierownica bez „karbowania” w miejscu jej uchwytów (w pierwszych rocznikach)."

Do innych zmian.
21-08-2017 14:35:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Dodano:

"Nie lakierowanie wahacza i prawdopodobnie podnóżek kierowcy na czarno."

Do zmian w tej wersji rocznika, 1975-go w wersji pierwszej.
21-08-2017 16:06:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian w trakcie całej produkcji
Zmieniono:

"*Biała koszulka izolacyjna przewodów idących do przełącznika świateł."

na:

"*Czarna koszulka izolacyjna przewodów idących do przełącznika świateł, zamiast białej."

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1975-go w wersji pierwszej.
22-08-2017 15:12:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 223
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 430
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 364
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 81
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 334
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 482
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 62
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19209
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 85
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 233
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 820
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 75
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 148
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 242
diagnoza skrzynia czy spr...
Ostatni post: Natalia Skorupska
17-11-2024 19:17:07
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 627

Reklama