Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Łożysko tylnego koła
|
Autor |
Wiadomość |
RAV_N
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Łożysko tylnego koła
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-07-2017 10:36:31 przez RAV_N.)
|
|
27-07-2017 10:33:30 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Łożysko tylnego koła
Tu jest ten temat, dokładnie do Pony
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...#pid526144
Co do zestawu z linku, nie znam go, porównaj go wymiarami - osie - do podanych przeze mnie w wątku (poproś o to sprzedawcę).
Ja dorabiałem osie z nierdzewki A2, twardość 7,0 Jaka mają te z linku, nie wiem.
Co do tulei - muszą być - przerabiając z łożysk z bieżnią, profil piasty pod tą bieżnią jest półokrągły. Wstawiając łożyska maszynowe - maja profil prostokątny - będą się ciągle ściskać, aż do ew zniszczenia go.
Te tuleje metalowe do dystans pomiędzy łożyskami.
Tuleje to minimalny koszt - ja robiłem z walka stalowego fi 20 St3. Nie musisz ich ocynkować, wystarczy nasmarować smarem do łożysk.
Tych tulei z pcv nie musisz robić, jeśli umiejętnie ustawisz tuleję metalową w piaście, podczas osadzania łożysk i osi.
Jeszcze jedna ważna uwaga, była mowa o osadzaniu łożysk ciepło-zimno, ale pamiętaj, podczas demontażu bieżni z piast, też je podgrzej i dopiero potem wybijaj, ale tak by nie zniszczyć, zarysować gniazd w piaście.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
27-07-2017 13:13:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|