Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności.
|
Autor |
Wiadomość |
szparag
Nowy
Liczba postów: 5
Imię: Paweł
Skąd: Warszawa
Pojazd: Inny
|
Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności.
Witam podjęliśmy u nas w szkole temat renowacji takiego pojazdu jak w temacie. Plan jest prosty ma być oryginał.
Część rzeczy dowiedziałem się już z Facebooka ale nie wszystko.
Problemy na dzień dzisiejszy.
Silnik - jest 017 i poprzedni właściciel twierdził, że nie wymieniał, teoretycznie powinno być 022. Wiem, że jest kilka osób które posiadają właśnie ten model 1980 z tym silnikiem czyli 017.
Błotnik tył - wiem, że ma być plastikowy, ale na schemacie w katalogu jest inny niż w M2, pytanie czy taki w ogóle występował tzn z plastikowymi wypustkami zamiast okrągłych i zamykaniem schowka na zatrzask zamiast nakrętki.
Lampa tył - na większości zdjęć jest taka jak u nas, ale w katalogu jest od WSK i nie jest to katalog od wersji z metalowym tyłem.
Osłona łańcucha bo brakuje, jaka być powinna? Taka jak w M2 ?
Dekiel silnika lewy, jest taki od wersji z biegami w nodze, a powinien być inny tylko jaki ? taki z wycięciem otwartym na kopniak, czy tylko dziurą jak w wersji z biegami ?
Dla potwierdzenia zbiornik, powinien mieć korek wtykany ? Bo ten co jest wygląda mi na zbiornik z Komara i ma gwint na korku.
Korzystałem z tego katalogu : Katalog części M1
Większa ilość zdjęć. Zdjęcia Facebook
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2017 00:40:13 przez szparag.)
|
|
02-01-2017 23:49:17 |
|
|
gregorian2008
Technik
Liczba postów: 967
Imię: Grzegorz
Skąd: Tylmanowa
Pojazd: Romet Pony
|
|
04-01-2017 00:24:57 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
04-01-2017 13:16:16 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|