Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Pony (/forumdisplay.php?fid=135) +---- Wątek: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. (/showthread.php?tid=42570) |
Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - szparag - 02-01-2017 23:49:17 Witam podjęliśmy u nas w szkole temat renowacji takiego pojazdu jak w temacie. Plan jest prosty ma być oryginał. Część rzeczy dowiedziałem się już z Facebooka ale nie wszystko. Problemy na dzień dzisiejszy. Silnik - jest 017 i poprzedni właściciel twierdził, że nie wymieniał, teoretycznie powinno być 022. Wiem, że jest kilka osób które posiadają właśnie ten model 1980 z tym silnikiem czyli 017. Błotnik tył - wiem, że ma być plastikowy, ale na schemacie w katalogu jest inny niż w M2, pytanie czy taki w ogóle występował tzn z plastikowymi wypustkami zamiast okrągłych i zamykaniem schowka na zatrzask zamiast nakrętki. Lampa tył - na większości zdjęć jest taka jak u nas, ale w katalogu jest od WSK i nie jest to katalog od wersji z metalowym tyłem. Osłona łańcucha bo brakuje, jaka być powinna? Taka jak w M2 ? Dekiel silnika lewy, jest taki od wersji z biegami w nodze, a powinien być inny tylko jaki ? taki z wycięciem otwartym na kopniak, czy tylko dziurą jak w wersji z biegami ? Dla potwierdzenia zbiornik, powinien mieć korek wtykany ? Bo ten co jest wygląda mi na zbiornik z Komara i ma gwint na korku. Korzystałem z tego katalogu : Katalog części M1 Większa ilość zdjęć. Zdjęcia Facebook RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - szparag - 03-01-2017 23:08:07 Ktoś coś ? Pomożecie ? RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - adam50t1 - 04-01-2017 00:20:50 Były z samą płytą bagażnika, ale raczej pod koniec występowały też z plastikowym schowkiem. Osłona łańcucha powinna być taka jak w moim katalogu, i była w kolorze Pokrywa z jedną dziurą na kopniak, bo biegi są w manetce Zbiornik taki sam jak w komarach bo żadne nie miały gwintu, a korek raczej taki RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - gregorian2008 - 04-01-2017 00:24:57 zdjecie nie dziala ale to co widizlem na fb to tak mas zpalstikowy tył wiec lampa jak w m2 pokrywki byly kazda przykrecana katalog to katalog roznie były chyba ze byly wciskane. oslona lancucha plastikowa korek wciskany silnik 017 chociaz z plastikowym tylem spotkalem sie takze z 022. Dekiel silnika mogł byc taki jak w katalogu w silniku 022 ale jak amsz 017 to ten inny dekiel RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - szparag - 04-01-2017 12:13:14 Cytat:Zbiornik taki sam jak w komarach bo żadne nie miały gwintu, a korek raczej taki Nasz ma gwint więc co to za jeden ? Stawiam, że stary komar, ale mogę być w błędzie. RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - nie_mientki - 04-01-2017 13:16:16 Raczej Komar. Zobacz, może komuś cię nie chciało zedrzeć naklejki przed pomalowaniem wałkiem na zielono RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - szparag - 04-01-2017 15:30:50 Stawiam na sztywniaka. RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - Pinio - 05-01-2017 22:03:45 (04-01-2017 15:30:50)szparag napisał(a): Stawiam na sztywniaka. Raczej nie sztywniak, bo pod zielonym widać czerwień meksykańską a ten kolor na sztywniakach nie występował. Obstawiam że bak z Komara 3 RE: Motorynka M-1 wersja 1980 problemy co do oryginalności. - bigos-98@wp.pl - 05-01-2017 22:47:48 chyba to komar je sztywniak to komar czy nie? |