Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
Maćku, rozumiem że sporo pieniędzy pochłonął ten projekt, ale sam widzisz że wydałeś już 40 zł, bez rezultatów, więcej w taki sposób wydawać nie warto a będzie się to ciągnęło dalej Fazowanie pierścienie i inne druciarstwo - moim zdaniem nie mają najmniejszego sensu. Cylinder z tłokiem uległy uszkodzeniu, na które pomógł by tylko ewentualnie szlif cylindra, który przy cenach całego kompletu jest nieopłacalny. Sklejenie dwóch uszczelek jest możliwe, ale lepszy rezultat da docięcie jednej nowej, choć z kawałka tektury z bloku. Dwie czy jedna uszczelka pod cylindrem nie zrobi najmniejszej różnicy, nie będzie to działało poprawnie. Lepiej się wstrzymać, dozbierać i zrobić to dokładnie. Oszczędny zawsze dwa razy traci, a nawet więcej
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-09-2016 20:49:10 przez Tomasso94.)
|
|
05-09-2016 20:48:07 |
|
|
Jaro5
Praktykant
Liczba postów: 466
Imię: Jarek
Skąd: Poddębice
Pojazd: Romet Pony
|
|
05-09-2016 22:38:27 |
|
|
Maciek_Krk
Uczeń
Liczba postów: 138
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
Hehe no macie racje aczkolwiek z tym bogactwem to akurat niezbyt trafione wtedy bym remontowal Harleya albo innego Indiana
W kazdym razie by nie wydac na taki komplet kolejnej 100wki to w teori jak zaloze potrojna uszczelkę pod cylinder ( za darmo sam wytnę ) a górny pierścień dam z pierwotnego tłoka to dzwonić juz nic nie powinno... ?
Bo zrzuciłem cylinder kolejny raz i przyjżałem sie dokladnie gładzi cylindra i organoleptycznie przy pomocy paznokcia oraz dobrego sporzenia pod odpowiednim kątem nie ma tam zadnej najmniejszej krawędzi o ktorą mogł by pierścień uderzać, powierzchnia jest jednolita po szlifie i nadal widać ślady szlifu. Tak ze zaczynam zastanawiać sie czy to napewno jest przyczyną...
Jakie inne moga byc przyczyny dzwonienia ktore w sredniej parti obrotow juz nie slychać ?
Mogł bym nagrac filmik ale nie wiem czy bedzie on w stanie nagrac realnie ten dźwięk...
Drukowanie 3D na Zortrax M200 to nieograniczone możliwości ! Każdy detal i każdy element można odtworzyć -> Wymodelować i wydrukować ! Więcej info na PW !
|
|
05-09-2016 23:35:48 |
|
|
Jaro5
Praktykant
Liczba postów: 466
Imię: Jarek
Skąd: Poddębice
Pojazd: Romet Pony
|
|
06-09-2016 07:41:57 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
06-09-2016 12:27:57 |
|
|
Maciek_Krk
Uczeń
Liczba postów: 138
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
Spodziewam sie ze przywroce go do stanu nie gorszego niz przed zatarciem gdzie nic nie dzwonilo a to znaczy ze tak sie da i nie ma co brac dzwonienia za 'norme'. Mi to nie odpowiada i zanim wydam koljena 100wke chcial bym byc pewien co jest przyczyna i ewentualnie wydac ją jak najlepiej
jesli juz zdecydowal bym sie na wydatki to co polecicie :
-szlif tego cylindra za 55zl ( gwin na wydech juz nie najlepszy ale trzyma )
-cylinder zwykly 50
-cylinder 60 ( mam GM13F1 )
-inny cylinder - jaki ?
Drukowanie 3D na Zortrax M200 to nieograniczone możliwości ! Każdy detal i każdy element można odtworzyć -> Wymodelować i wydrukować ! Więcej info na PW !
|
|
07-09-2016 09:50:50 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|