Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Witam usparwnianie 50-T1
Autor Wiadomość
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Witam usparwnianie 50-T1
1.Czy jest możliwość założenie zapłonu elektronicznego do silnika 019 ?? chodzi mi po prostu żeby zwykły się nie rozregulował.
2.Czy da się jakąś inaczej usprawnić jaki maksymalnie (bezpiecznie) da się wpakować cylinder.
3.Myślałem nad GAŹNIK K60B bo możliwe że ze starym są problemy ale nie wiadomo przeczyści się.
4.I czy nie da się inaczej usprawnić fabrycznego motorka ??
(Na zdjęciu jest dopiero odnaleziony w stodole teraz trochę wygląda lepiej.)

I czy dali byście jakieś linki było by bardzo miło z góry dzięki Smile


Załączone pliki Miniatury
   
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016 01:50:13 przez Acetylen3.)
27-06-2016 01:33:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi

Ps chętnie go kupię Smile

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
27-06-2016 10:04:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Nowych K60b nie polecam, nie do wyregulowania + mają swoje humory, o wiele lepszy były jakiś bing lub od kosiarki/kosy/piły łańcuchowej.
27-06-2016 11:16:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: Witam usparwnianie 50-T1
(27-06-2016 10:04:19)Conqeror napisał(a):  Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi

Ps chętnie go kupię Smile
Nie chodzi mi o opakowanie cylindra 72mm i o gaźnik z Ferrari. Chodzi mi o lekkie podwyższenie osiągów dla lepszej pracy silnika żeby było mu i chodzi mi o funkcjonalność np. żeby nie regulować cały czas gaźnika.
Raczej go prędko nie sprzedam sprzęt po dziadku i myślałem że ten ROMECIK będzie zalążkiem mojej nowej pasji.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016 12:48:09 przez Acetylen3.)
27-06-2016 12:46:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: Witam usparwnianie 50-T1
(27-06-2016 15:07:30)Użytkownik usunięty napisał(a):  Zrobić 50/4 w cylindrze i skrócić kolanko wydechowe, aby wchodziło 3 cm w rurę wydechową.
Jestem nowy w motocyklach wytłumaczy mi ktoś o co chodzi 50/4 wiem ze 50 oznacza mm ale o co chodzi z tą 4 i gdzie takie coś można nabyć?
27-06-2016 18:11:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
damian94 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 267
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Pisiąt to pojemność silnika. Łamane przez cztery to ilość okien płuczących w cylindrze. Oddaj jakiemuś majstrowi do przerobienia. Lagoonowi na przykład.
27-06-2016 21:30:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Daj jeszcze liczony dyfuzor pod to, tylko nie narzekaj jak ci skrzynia siądzie po 100km.
28-06-2016 00:14:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #8
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Nie chodzi mi o to żeby jechał 80 na godzinę czy więcej. Tylko żeby dobrze się zbierał i te 60 jechał nic więcej i nie chce zarzynać motorka po prostu

Wysłane z mojego Coolpad E501_EU przy użyciu Tapatalka
28-06-2016 15:52:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Jeżeli nawet nie wiesz co oznacza liczba 50 i 4 z 50/4 to lepiej się nie bierz za te tuningi.

Jest:
Gb Street 09r.

Były:
Romet Komar 2351 Xr.
Romet Ogar 205 89r.
Kingway Łoś 08r.
Ogar 200 86r.
28-06-2016 16:37:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Czyli coś takiego :

http://www.bikepics.com/pictures/1357844/

plus tłumik i kolanko z simsona, splanowana głowica i nawet zaczyna to wmiare jeżdzić.

Jednak mimo wszystko przerobki tego silnika są nie opłacalne bo chwila moment sie rozleci i będziesz cokawałek naprawiał. Już to przerabiałem Smile jak nie magneto sie urwie, to jakiś tryb pęknie ...

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-06-2016 20:25:33 przez Conqeror.)
28-06-2016 20:24:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 69
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 454
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 242
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 374
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 90
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 345
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 491
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19221
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 90
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 243
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 270

Reklama