Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Witam usparwnianie 50-T1 - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Wątek: Witam usparwnianie 50-T1 (/showthread.php?tid=40640)



Witam usparwnianie 50-T1 - Acetylen3 - 27-06-2016 01:33:06

1.Czy jest możliwość założenie zapłonu elektronicznego do silnika 019 ?? chodzi mi po prostu żeby zwykły się nie rozregulował.
2.Czy da się jakąś inaczej usprawnić jaki maksymalnie (bezpiecznie) da się wpakować cylinder.
3.Myślałem nad GAŹNIK K60B bo możliwe że ze starym są problemy ale nie wiadomo przeczyści się.
4.I czy nie da się inaczej usprawnić fabrycznego motorka ??
(Na zdjęciu jest dopiero odnaleziony w stodole teraz trochę wygląda lepiej.)

I czy dali byście jakieś linki było by bardzo miło z góry dzięki Smile


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Conqeror - 27-06-2016 10:04:19

Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi

Ps chętnie go kupię Smile


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Odrestaurator - 27-06-2016 11:16:17

Nowych K60b nie polecam, nie do wyregulowania + mają swoje humory, o wiele lepszy były jakiś bing lub od kosiarki/kosy/piły łańcuchowej.


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Acetylen3 - 27-06-2016 12:46:07

(27-06-2016 10:04:19)Conqeror napisał(a):  Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi

Ps chętnie go kupię Smile
Nie chodzi mi o opakowanie cylindra 72mm i o gaźnik z Ferrari. Chodzi mi o lekkie podwyższenie osiągów dla lepszej pracy silnika żeby było mu i chodzi mi o funkcjonalność np. żeby nie regulować cały czas gaźnika.
Raczej go prędko nie sprzedam sprzęt po dziadku i myślałem że ten ROMECIK będzie zalążkiem mojej nowej pasji.


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Acetylen3 - 27-06-2016 18:11:11

(27-06-2016 15:07:30)Użytkownik usunięty napisał(a):  Zrobić 50/4 w cylindrze i skrócić kolanko wydechowe, aby wchodziło 3 cm w rurę wydechową.
Jestem nowy w motocyklach wytłumaczy mi ktoś o co chodzi 50/4 wiem ze 50 oznacza mm ale o co chodzi z tą 4 i gdzie takie coś można nabyć?


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - damian94 - 27-06-2016 21:30:38

Pisiąt to pojemność silnika. Łamane przez cztery to ilość okien płuczących w cylindrze. Oddaj jakiemuś majstrowi do przerobienia. Lagoonowi na przykład.


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Odrestaurator - 28-06-2016 00:14:32

Daj jeszcze liczony dyfuzor pod to, tylko nie narzekaj jak ci skrzynia siądzie po 100km.


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Acetylen3 - 28-06-2016 15:52:41

Nie chodzi mi o to żeby jechał 80 na godzinę czy więcej. Tylko żeby dobrze się zbierał i te 60 jechał nic więcej i nie chce zarzynać motorka po prostu

Wysłane z mojego Coolpad E501_EU przy użyciu Tapatalka


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - DominiX - 28-06-2016 16:37:24

Jeżeli nawet nie wiesz co oznacza liczba 50 i 4 z 50/4 to lepiej się nie bierz za te tuningi.


RE: Witam usparwnianie 50-T1 - Conqeror - 28-06-2016 20:24:52

Czyli coś takiego :

http://www.bikepics.com/pictures/1357844/

plus tłumik i kolanko z simsona, splanowana głowica i nawet zaczyna to wmiare jeżdzić.

Jednak mimo wszystko przerobki tego silnika są nie opłacalne bo chwila moment sie rozleci i będziesz cokawałek naprawiał. Już to przerabiałem Smile jak nie magneto sie urwie, to jakiś tryb pęknie ...