Romet Komar Sport by pitus116
|
Autor |
Wiadomość |
pitus116
Nowy
Liczba postów: 15
Imię: Piotrek
Skąd: Pabianice
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
Dzięki Józek za radę i fotki
Mógłbyś przy okazji zmierzyć długość, średnicę i grubość ścianki tej rurki, przez którą przechodzi ośka podstawki centralnej....ta moja rama jest mooocno pomęczona.
Przy okazji będę wdzięczny za fotki podnóżków kierowcy do Sporta.
Pozdrawiam
Piotrek
|
|
07-03-2016 22:52:34 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
07-03-2016 23:03:50 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
07-03-2016 23:26:38 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
07-03-2016 23:47:06 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
Tak, Tomaszu Ciebie pytałem.
To co pokazałeś na zdjęciach było stosowane w sztywniakach, a modelach 2350, czy 2361 nie słyszałem i nie widziałem - kolejny oryginalny patent. Zresztą naklejka na zbiorniku to KOMAR 1, oczywiście jeśli oryginalna.
No chyba, że to 2330, ale w 73 już ich nie produkowali - chyba
pitus116 przepraszam za zaśmiecanie wątku, ale to są ciekawe rzeczy - no może tylko dla mnie
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2016 23:55:51 przez joozek.)
|
|
07-03-2016 23:53:57 |
|
|
pitus116
Nowy
Liczba postów: 15
Imię: Piotrek
Skąd: Pabianice
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
Dzięki Józek - o te metalowe chodziło
Rama jest już u blacharza, ale temat tej rurki przez którą w ramie przechodzi ośka podstawki centralnej odświeżę po Świętach, jak zjadę do garażu i porobię fotki - mam ponad 100km.
Przez ten czas może coś jeszcze upoluję
MadMMZ będę wdzięczny za jakąś małą sesję fotograficzną Sporta.
Pozdrawiam
Piotrek
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2016 23:58:37 przez pitus116.)
|
|
07-03-2016 23:55:26 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
(07-03-2016 23:53:57)joozek napisał(a): Tak, Tomaszu Ciebie pytałem.
To co pokazałeś na zdjęciach było stosowane w sztywniakach, a modelach 2350, czy 2361 nie słyszałem i nie widziałem - kolejny oryginalny patent. Zresztą naklejka na zbiorniku to KOMAR 1, oczywiście jeśli oryginalna.
No chyba, że to 2330, ale w 73 już ich nie produkowali - chyba
pitus116 przepraszam za zaśmiecanie wątku, ale to są ciekawe rzeczy - no może tylko dla mnie
Ten bak mam w zapasie i oryginalny nie jest więc nie ma co sugerować się naklejką 2330 miał inny przód, zauważ że tutaj jest płytki błotnik Komar zagadka jak romet Bresia No i numer oryginalnego silnika taki sam według papierów, co już też nie pasuje do żadnego modelu z uwagi na starter a nie pedały No i amortyzatory na sprężynach - w tamtych czasach to dość dziwne. Gdzieś się wala po domu czarno-białe zdjęcie z tym komarem w tle, poszukam Koniec oftopa
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2016 00:33:22 przez Tomasso94.)
|
|
08-03-2016 00:01:20 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
(07-03-2016 23:55:26)pitus116 napisał(a): Dzięki Józek - o te metalowe chodziło
Rama jest już u blacharza, ale temat tej rurki przez którą w ramie przechodzi ośka podstawki centralnej odświeżę po Świętach, jak zjadę do garażu i porobię fotki - mam ponad 100km.
Przez ten czas może coś jeszcze upoluję
Pozdrawiam
Piotrek
Ta rurka jest prosta do dorobienia. Masz oryginalną oś i stopkę centralną?
Oś fi 10 mm, więc otwór wewnętrzny rurki to fi 10,5 mm, a wymiar rurki zewnętrznej fi 14 mm.
Długość tej rurki odpowiada odległości wewnętrznej wsporników nóżki centralnej - pasowanie 0,5 mm. Musi swobodnie wchodzić, oznacza to, że jak tą rurkę wspawasz do ramy to po obu stronach będzie wystawała po ok 2 mm. Widać to na tych moich zdjęciach.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2016 00:32:43 przez Tomasso94.)
|
|
08-03-2016 00:03:06 |
|
|
pitus116
Nowy
Liczba postów: 15
Imię: Piotrek
Skąd: Pabianice
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
MadMMZ, na Twoje fotki czekam od kilku dni
Fajny materiał swoją drogą. Czy podnóżki kierowcy i nożną dźwignię hamulca tylnego masz takie same jak Józek?
Rama, którą kupiłem też jest z 1973r. Czy Sport z plastikową obudową lampy przedniej ma sygnał dźwiękowy? Jeśli tak, to gdzie? Na froncie obudowy lampy jest naklejka ROMET, w przeciwieństwie do blaszanej obudowy starszych modeli, gdzie jest miejsce na sygnał dźwiękowy.
Pozdrawiam
Piotrek
|
|
09-03-2016 20:43:06 |
|
|
pitus116
Nowy
Liczba postów: 15
Imię: Piotrek
Skąd: Pabianice
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport? Prośba o identyfikację
Dzięki MadMMZ.
Dźwignię hamulca tylnego już kupiłem ...pozostały podnóżki kierowcy i pręt hamulca do zdobycia.
Mały off. Rzuciłem okiem na katalog części do Sporta...cóż za powalająca jakość wykonania i przejrzystość A do tej pory wydawało mi się, że przy katalogach od DKW mam na co ponarzekać.
Pozdrawiam
Piotrek
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2016 23:15:00 przez pitus116.)
|
|
09-03-2016 23:14:18 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|