Zmiana silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Emerytowany Moderatroll
Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
30-07-2014 14:48:53 |
|
|
theogarowiec
rider ogar
Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
30-07-2014 15:01:13 |
|
|
Matinek
Mechanik
Liczba postów: 1,186
Imię: Mateusz
Skąd: Łowicz
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Zmiana silnika
(29-07-2014 21:58:28)krzysiu1505 napisał(a): Zacznijmy od tego, że silnik jajowaty jest słabszy. Może i 025 ma biegi w nodze, ale jajkiem pozostaje i ma takie same osiągi jak S38. Ogar przy 023 i tak ledwo co jedzie, nie ma co zmieniać silnika na jeszcze słabszy, jeśli już to na mocniejszy(np. 019, wchodzi bez przerabiania mocowań, albo od charta, tam już chyba trzeba zmieniać bądź od simsona, gdzie oprócz mocowań trzeba przerabiać jeszcze tylni hamulec i blokadę koła)
Weź wyjdź... ledwo co jedzie? hahaha mój jechał 50 to mało? to jest silnik WOLNO OBROTOWY WOLNO!! jak na wolno obrotowy silnik to wynik rewelacja! Silnik charta wchodzi bez przeróbek. a silnik simsona nie wejdzie i trzeba rzeźbić że.... a 223 to padaka!
(30-07-2014 15:01:13)theogarowiec napisał(a): Z moim komarem z silnikiem s38, 205 nie miały szans, więc?
Więc ktoś miał zajeżdzony szroty skoro ty komarem ich wyprzedziłes
A dla założyciela tematu nie cuduj i nie kombinuj tylko kup org 023 ale wgl po co ci drugi skoro jeden masz?
Simsonomania <3
|
|
30-07-2014 15:08:06 |
|
|
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Zmiana silnika
(30-07-2014 15:08:06)Matinek napisał(a): Weź wyjdź... ledwo co jedzie? hahaha mój jechał 50 to mało? to jest silnik WOLNO OBROTOWY WOLNO!! jak na wolno obrotowy silnik to wynik rewelacja!(...) a 223 to padaka!
Niestety, silnik 023 był już przestarzałym złomem w chwili rozpoczęcia produkcji. Silnikiem wolnoobrotowym nazwać tego nie można, silnik wolnoobrotowy to masz w trzydziestce. Poza tym 50km/h to mało, chociażby w porównaniu z innymi produkowanymi w sąsiednich komunach(a nawet i u nas) w owym czasie motorowerami. I żeby nie było, że w tym przypadku niby konstruktorów ograniczały przepisy, to nawet zablokowane 223 ma lepsze osiągi od dwubiegowca... A 223 owszem, jest padaką, ale przynajmniej silnik ten kiedykolwiek był nowoczesny, a w przeciwieństwie do 023 tą olbrzymią prędkość 50km/h można nim osiągnąć na spokojnie, bez pałowania silnika...
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
30-07-2014 15:47:48 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Zmiana silnika
(30-07-2014 15:08:06)Matinek napisał(a): [quote='krzysiu1505' pid='357710' dateline='1406660308']
Silnik charta wchodzi bez przeróbek.
Ktoś tutaj nie widział silnika 027 a śmie się odzywać. Silnik z Charta ma inne mocowania jak silniki 023, 025, 019 itp. Aby silnik ten wszedł to trzeba przerobić mocowanie.
Krzysiu tak... Simson lepszy! Simson bogiem, SSmson nałogiem!
Chłopak chciał się zapytać który silnik z tych 2 podanych wybrać, a ty wp***d@!@sz się tutaj z silnikiem simsona!
Ja bym jednak wolał wsadzić 023. Silnik prosty i przeznaczony do tej ramy.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-07-2014 16:06:58 przez kw112.)
|
|
30-07-2014 15:59:12 |
|
1 osoba postawiła piwo kw112 za ten post:1 osoba postawiła piwo kw112 za ten post.
Zielok69 (07-30-2014)
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
30-07-2014 17:23:19 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|