Zmiana silnika - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Giełda (/forumdisplay.php?fid=35) +--- Dział: Czy warto kupić? Wycena, Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=98) +--- Wątek: Zmiana silnika (/showthread.php?tid=28030) |
Zmiana silnika - Zielok69 - 29-07-2014 20:02:35 Dziś mam zamiar zamawiać silnik, i zastanawiam się czy zakupić Dezameta 023, z silnikiem jestem obeznany, miałem ich kilka, wszystko sprawne, chodzi jak należy czy może pójść w nieco inną stronę i kupić Dezameta 025 który jest dosyć rzadki i mało spotykany, 025 wiadomo troche więcej kosztuje... Mam zamiar wrzucić to do 205-tki czekam na opinie RE: Zmiana silnika - Bartek - 29-07-2014 20:14:39 Oba te silniki mają podobną moc. Jeśli się mylę to poprawcie mnie. Jeśli chcesz utrzymać motorek w oryginalne to kup 023 i będzie tak jak ma być. A jeśli nie zależy Ci na tym i masz okazję kupić 025 to kupi później znajdź ramę z pony m2 wpakuj i ciesz się tym okazem. Wg mnie szkoda pakować silnika 025 do ogara. Skoro ma być 023 to niech będzie ten 023 RE: Zmiana silnika - Zielok69 - 29-07-2014 20:22:52 Chyba wezmę 023, żadnego sensownego okazu 025 nie ma, albo niekompletny albo jeden jest tyle,że z powierzchownym pęknięciem karteru koło zębatki za 200zł sprawny, no ale wole dołożyć te 50zł i wziąć sprawdzony. RE: Zmiana silnika - krzysiu1505 - 29-07-2014 21:58:28 Zacznijmy od tego, że silnik jajowaty jest słabszy. Może i 025 ma biegi w nodze, ale jajkiem pozostaje i ma takie same osiągi jak S38. Ogar przy 023 i tak ledwo co jedzie, nie ma co zmieniać silnika na jeszcze słabszy, jeśli już to na mocniejszy(np. 019, wchodzi bez przerabiania mocowań, albo od charta, tam już chyba trzeba zmieniać bądź od simsona, gdzie oprócz mocowań trzeba przerabiać jeszcze tylni hamulec i blokadę koła) RE: Zmiana silnika - Zielok69 - 30-07-2014 14:46:02 Co do mocy to wiem, mam też komara 2350 no i jajko jest żeby sobie powoli pojeździć na spokojnie, 023 w dobrym stanie ma troche mocy ale ogólnie to są tylko 50-tki więc nie ma co oczekiwać, 019 jest mało w dobrym stanie, jedynie jest jeden na allegro warty uwagi gdzie licytacja jest jeszcze 5dni a cena już 230 więc do 300 dojdzie pewnie RE: Zmiana silnika - Bartek - 30-07-2014 14:48:53 Jajko ma inne przełożenia także 023 może zostać w tyle RE: Zmiana silnika - theogarowiec - 30-07-2014 15:01:13 Z moim komarem z silnikiem s38, 205 nie miały szans, więc? RE: Zmiana silnika - Matinek - 30-07-2014 15:08:06 (29-07-2014 21:58:28)krzysiu1505 napisał(a): Zacznijmy od tego, że silnik jajowaty jest słabszy. Może i 025 ma biegi w nodze, ale jajkiem pozostaje i ma takie same osiągi jak S38. Ogar przy 023 i tak ledwo co jedzie, nie ma co zmieniać silnika na jeszcze słabszy, jeśli już to na mocniejszy(np. 019, wchodzi bez przerabiania mocowań, albo od charta, tam już chyba trzeba zmieniać bądź od simsona, gdzie oprócz mocowań trzeba przerabiać jeszcze tylni hamulec i blokadę koła) Weź wyjdź... ledwo co jedzie? hahaha mój jechał 50 to mało? to jest silnik WOLNO OBROTOWY WOLNO!! jak na wolno obrotowy silnik to wynik rewelacja! Silnik charta wchodzi bez przeróbek. a silnik simsona nie wejdzie i trzeba rzeźbić że.... a 223 to padaka! (30-07-2014 15:01:13)theogarowiec napisał(a): Z moim komarem z silnikiem s38, 205 nie miały szans, więc? Więc ktoś miał zajeżdzony szroty skoro ty komarem ich wyprzedziłes A dla założyciela tematu nie cuduj i nie kombinuj tylko kup org 023 ale wgl po co ci drugi skoro jeden masz? RE: Zmiana silnika - Zielok69 - 30-07-2014 15:21:04 Po prostu mam wolną ramę i brakuje silnika więc szukam czegoś RE: Zmiana silnika - krzysiu1505 - 30-07-2014 15:47:48 (30-07-2014 15:08:06)Matinek napisał(a): Weź wyjdź... ledwo co jedzie? hahaha mój jechał 50 to mało? to jest silnik WOLNO OBROTOWY WOLNO!! jak na wolno obrotowy silnik to wynik rewelacja!(...) a 223 to padaka! Niestety, silnik 023 był już przestarzałym złomem w chwili rozpoczęcia produkcji. Silnikiem wolnoobrotowym nazwać tego nie można, silnik wolnoobrotowy to masz w trzydziestce. Poza tym 50km/h to mało, chociażby w porównaniu z innymi produkowanymi w sąsiednich komunach(a nawet i u nas) w owym czasie motorowerami. I żeby nie było, że w tym przypadku niby konstruktorów ograniczały przepisy, to nawet zablokowane 223 ma lepsze osiągi od dwubiegowca... A 223 owszem, jest padaką, ale przynajmniej silnik ten kiedykolwiek był nowoczesny, a w przeciwieństwie do 023 tą olbrzymią prędkość 50km/h można nim osiągnąć na spokojnie, bez pałowania silnika... RE: Zmiana silnika - kw112 - 30-07-2014 15:59:12 (30-07-2014 15:08:06)Matinek napisał(a): [quote='krzysiu1505' pid='357710' dateline='1406660308'] Ktoś tutaj nie widział silnika 027 a śmie się odzywać. Silnik z Charta ma inne mocowania jak silniki 023, 025, 019 itp. Aby silnik ten wszedł to trzeba przerobić mocowanie. Krzysiu tak... Simson lepszy! Simson bogiem, SSmson nałogiem! Chłopak chciał się zapytać który silnik z tych 2 podanych wybrać, a ty wp***d@!@sz się tutaj z silnikiem simsona! Ja bym jednak wolał wsadzić 023. Silnik prosty i przeznaczony do tej ramy. Odp: Zmiana silnika - Matinek - 30-07-2014 16:00:51 Serio??? Nie wiedzialem mi tak mowil kolega z forum powiedzial ze pasuje bo zakladal wiec myslelem ze pasuje to bardzo Cię przepraszam za pomylke. RE: Zmiana silnika - kokosek - 30-07-2014 17:23:19 I również mój błąd bo też tak myślałem RE: Zmiana silnika - krzysiu1505 - 30-07-2014 20:32:27 (30-07-2014 15:59:12)kw112 napisał(a):(30-07-2014 15:08:06)Matinek napisał(a): [quote='krzysiu1505' pid='357710' dateline='1406660308'] T Oczywiście. Dziurę w całym trzeba znaleźć. Ale jak bym się rozpisał na parę stron o silniku od charta to już by fajnie było? |