Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kadet] Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Autor Wiadomość
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #1
Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Witam serdecznie.

Dzisiaj, po wielu dniach spędzonych w garażu, mój Kadecik odpalił. Martwi mnie jedna rzecz, Romeciak ma mniejszą moc (na jedynkę nie podjadę pod góreczkę), strzela z gaźnika (tłumik jest przykręcony na gwizdek) plus cylinder strasznie się przegrzewa. Tłumik jturo wymieniam, co jeszcze powineinem zrobić?
Bez tłumika gaźnik nie strzela.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2014 22:03:11 przez ViVi.)
05-05-2014 22:01:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #2
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca )

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
05-05-2014 22:40:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #3
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
(05-05-2014 22:40:36)bartoszek5k napisał(a):  Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca )

Wszystko sprawdzone - brak rezultatu, cylinder w dalszym ciągu się przegrzewa już po kilkuset przejechanych metrach.
05-05-2014 23:27:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #4
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
A po czym wnioskujedz że się przegrzewa? Zapłon na pewno 3 mm przed GMP?

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
05-05-2014 23:35:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mysiu Offline
"Za mną tylko kurz.."
*


Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #5
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Musisz przekręcić zapłon w prawo, czyli przyspieszyć.
05-05-2014 23:37:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Matinek Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,186
Imię: Mateusz
Skąd: Łowicz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Mysiu odwrotnie opóźnić bo jak strzela w gaznik do jest za wczesny Wink

Simsonomania <3
06-05-2014 01:15:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #7
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Bez tłumika Kadecik leci na pełnej piździe, brak jakichkolwiek spadków mocy czy strzelania z gaźnika. Co do samego cylindra, może się przegrzewać ze względu na nowy tłok i pierścienie?

Kulturalniej prosimy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2014 22:11:44 przez nie_mientki.)
06-05-2014 22:57:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Mogłeś źle dobrać pierścienie lub zły tłok

Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
06-05-2014 23:54:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
(06-05-2014 23:54:00)bartoszek5k napisał(a):  Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)
Jeśli to taki tłumik jak był montowany w komarkach czyli ten nierozbieralny to nie da nic wypalanie w ognisku. Lepiej byłoby do środka nalać czegoś co wyżre nagar (polecają kreta) albo jak nie to umiejętnie rozciąć tłumik i dopiero wypalić, jednak pa takim zabiegu tłumik walorów estetycznych nie będzie posiadałTongue
07-05-2014 00:59:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #10
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Kupiłem nowiusieńki tłumik, zamontowałem - Kadet nadal traci moc. Może to być spowodowane kolankiem?
07-05-2014 17:57:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ViVi za ten post.
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #11
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
To nie czyściłeś? Sprawdź jak już odkręcisz, czy okno wydechowe nie zawalone?

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
07-05-2014 18:04:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartek Offline
Emerytowany Moderatroll


Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #12
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Kolanko masz nowe czy stare ?
Jeśli stare wyczyść nagar i powinno być ok.
Jakiej ciepłoty jest świeca ? Jaki stosunek oleju do paliwa dajesz ?
Przerwa na platynkach jaka ?
Ustaw zapłon przeczyść kolanko ..
A jakiej produkcji masz ten cylinder ?
07-05-2014 18:34:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #13
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
świeca jaki ma kolor? jaką robisz mieszankę i z jakim olejem? Rozumiem że mówiąc "traci moc" na początku lata dobrze a potem coraz gorzej?

W jaki sposób Ty ustawiałeś zapłon i czym. Napisz krok po kroku. Może zrobiłeś coś źle.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2014 19:51:40 przez charper.)
07-05-2014 19:50:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #14
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Traci moc do tego stopnia, że nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę na jedynce. Problem znika, gdy całkowicie zdejmę tłumik i kolanko - Romecik leci wtedy jak szalony. Zapłon ustawiony jest na maksa. Mieszanka 1:50.
Przekręcam manetkę maksymalnie, a obroty nie rosną do maksymalnego pułapu.
Bez kolanka i tłumika - Romet śmiga jak za dawnych czasów jego świetności. Z kolankiem i tłumikiem, jak już wspomniałem, nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2014 15:03:47 przez ViVi.)
08-05-2014 14:58:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
BartuS Offline
( . Y . )
*


Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #15
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Kolanko wyczyść.

Smile Jak pomogłem postaw piwko Smile

Moje GG:34316065
08-05-2014 16:05:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z kierownicą
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 11:48:25
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 78
Romet kadet rzygnął miesz...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 09:55:41
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 303
Czy motorynki Romet Pony ...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 22:00:22
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 340
Sprzęgło cały czas trzyma...
Ostatni post: arturwietnamczyk
Wczoraj 19:52:39
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 536
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 10:56:06
» Odpowiedzi: 195
» Wyświetleń: 49194
Ustawienie gaźnika 16N3 w...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 03:33:23
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 728
Jak docierać Rometa
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 01:50:05
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 377
Jak szczelnie zamontować ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 01:44:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 460
Sygnal dzwiekowy i bateri...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 01:24:56
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1541
klakson romet 50t1
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 01:20:22
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 2254
Szkrzynia w 019
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 01:09:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 527
Przerywanie podczas jazdy
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 00:51:40
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 8595
Problem z dezametem 023
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 00:47:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 295
Ukruszony kanał w cylindr...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 00:44:06
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 317
Automat stopu WSK
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 00:05:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 118

Reklama