[Kadet] Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: [Kadet] Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. (/showthread.php?tid=25444) Strony: 1 2 |
Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - ViVi - 05-05-2014 22:01:06 Witam serdecznie. Dzisiaj, po wielu dniach spędzonych w garażu, mój Kadecik odpalił. Martwi mnie jedna rzecz, Romeciak ma mniejszą moc (na jedynkę nie podjadę pod góreczkę), strzela z gaźnika (tłumik jest przykręcony na gwizdek) plus cylinder strasznie się przegrzewa. Tłumik jturo wymieniam, co jeszcze powineinem zrobić? Bez tłumika gaźnik nie strzela. RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - bartoszek5k - 05-05-2014 22:40:36 Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca ) RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - ViVi - 05-05-2014 23:27:12 (05-05-2014 22:40:36)bartoszek5k napisał(a): Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca ) Wszystko sprawdzone - brak rezultatu, cylinder w dalszym ciągu się przegrzewa już po kilkuset przejechanych metrach. RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - bartoszek5k - 05-05-2014 23:35:30 A po czym wnioskujedz że się przegrzewa? Zapłon na pewno 3 mm przed GMP? RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - Mysiu - 05-05-2014 23:37:36 Musisz przekręcić zapłon w prawo, czyli przyspieszyć. RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - Matinek - 06-05-2014 01:15:05 Mysiu odwrotnie opóźnić bo jak strzela w gaznik do jest za wczesny RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - ViVi - 06-05-2014 22:57:08 Bez tłumika Kadecik leci na pełnej piździe, brak jakichkolwiek spadków mocy czy strzelania z gaźnika. Co do samego cylindra, może się przegrzewać ze względu na nowy tłok i pierścienie? Kulturalniej prosimy. RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - bartoszek5k - 06-05-2014 23:54:00 Mogłeś źle dobrać pierścienie lub zły tłok Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku) RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - charper - 07-05-2014 00:59:56 (06-05-2014 23:54:00)bartoszek5k napisał(a): Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)Jeśli to taki tłumik jak był montowany w komarkach czyli ten nierozbieralny to nie da nic wypalanie w ognisku. Lepiej byłoby do środka nalać czegoś co wyżre nagar (polecają kreta) albo jak nie to umiejętnie rozciąć tłumik i dopiero wypalić, jednak pa takim zabiegu tłumik walorów estetycznych nie będzie posiadał RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - ViVi - 07-05-2014 17:57:56 Kupiłem nowiusieńki tłumik, zamontowałem - Kadet nadal traci moc. Może to być spowodowane kolankiem? RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - bartoszek5k - 07-05-2014 18:04:37 To nie czyściłeś? Sprawdź jak już odkręcisz, czy okno wydechowe nie zawalone? RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - Bartek - 07-05-2014 18:34:56 Kolanko masz nowe czy stare ? Jeśli stare wyczyść nagar i powinno być ok. Jakiej ciepłoty jest świeca ? Jaki stosunek oleju do paliwa dajesz ? Przerwa na platynkach jaka ? Ustaw zapłon przeczyść kolanko .. A jakiej produkcji masz ten cylinder ? RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - charper - 07-05-2014 19:50:22 świeca jaki ma kolor? jaką robisz mieszankę i z jakim olejem? Rozumiem że mówiąc "traci moc" na początku lata dobrze a potem coraz gorzej? W jaki sposób Ty ustawiałeś zapłon i czym. Napisz krok po kroku. Może zrobiłeś coś źle. RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - ViVi - 08-05-2014 14:58:48 Traci moc do tego stopnia, że nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę na jedynce. Problem znika, gdy całkowicie zdejmę tłumik i kolanko - Romecik leci wtedy jak szalony. Zapłon ustawiony jest na maksa. Mieszanka 1:50. Przekręcam manetkę maksymalnie, a obroty nie rosną do maksymalnego pułapu. Bez kolanka i tłumika - Romet śmiga jak za dawnych czasów jego świetności. Z kolankiem i tłumikiem, jak już wspomniałem, nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę. RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra. - BartuS - 08-05-2014 16:05:24 Kolanko wyczyść. |