Rozwiercanie gaźkika na 14mm
|
Autor |
Wiadomość |
przemek95
jeździec
Liczba postów: 341
Imię: Przemek
Skąd: Mirosław (ok PIŁA)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
25-09-2013 12:59:51 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
25-09-2013 14:09:40 |
|
|
przemek95
jeździec
Liczba postów: 341
Imię: Przemek
Skąd: Mirosław (ok PIŁA)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
25-09-2013 19:20:52 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm
(25-09-2013 19:13:40)Romet Ogar 205. napisał(a): To dysze założyć większom czy zostawić orginał??
Bo w gm12f były bardzo małe dysze
Rozwiercasz gaźnik, czyli ingerujesz w jego budowię, a pytasz o takie rzeczy jak podstawowa regulacja gaźnika? Hmm.
Podpowiem - sprawdź sam! Iglica w górę na maksa (najbogatsza mieszanka), uruchom silnik i zobacz co się dzieje. Jak nadal będzie miał za mało paliwa, to szukaj większych dysz, a jak będzie zalewało to pozostanie Ci tylko regulacja tego co masz teraz.
Podpowiedź 2 - jak będzie miał za dużo powietrza (czy za mało benzyny, jak kto woli) i będziesz tak jeździł, to doprowadzisz do przegrzania silnika, a w jeszcze gorszym przypadku, do jego przytarcia lub zatarcia całkowitego.
citroen-XM.pl
|
|
25-09-2013 20:43:56 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|