![]() |
Rozwiercanie gaźkika na 14mm - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Rozwiercanie gaźkika na 14mm (/showthread.php?tid=19080) |
Rozwiercanie gaźkika na 14mm - Romet Ogar 205. - 25-09-2013 12:50:22 Siemka. Rozwierciłem gażnik od króćca na 14,5mm. I moje pytanie o ile większą dysze musze dać żeby poczuć różnice? I czy w cylku też musze rozwiercić? P.S . Chodzi o gaźnik gm12f RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm - przemek95 - 25-09-2013 12:59:51 moim zdaniem cylinder, a konkretnie dolot mieszanki do cylindra RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm - wojtekr35 - 25-09-2013 14:09:40 A dlaczego od razu zakładasz, że dysza ma być większa? RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm - stqc - 25-09-2013 15:57:33 a co ty chcesz rozwiercać w cylku masz taką wiedzę ? ![]() ![]() RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm - Romet Ogar 205. - 25-09-2013 19:13:40 To dysze założyć większom czy zostawić orginał?? Bo w gm12f były bardzo małe dysze RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm - przemek95 - 25-09-2013 19:20:52 (25-09-2013 15:57:33)stqc napisał(a): a co ty chcesz rozwiercać w cylku masz taką wiedzę ? chodziło mi o to aby nie było progu między króćcem a gaźnikiem skoro go rozwiercił. Jak wszyscy wiedzą w tym układzie nie powinno być progu ![]() RE: Rozwiercanie gaźkika na 14mm - BigSoft - 25-09-2013 20:43:56 (25-09-2013 19:13:40)Romet Ogar 205. napisał(a): To dysze założyć większom czy zostawić orginał?? Rozwiercasz gaźnik, czyli ingerujesz w jego budowię, a pytasz o takie rzeczy jak podstawowa regulacja gaźnika? Hmm. Podpowiem - sprawdź sam! Iglica w górę na maksa (najbogatsza mieszanka), uruchom silnik i zobacz co się dzieje. Jak nadal będzie miał za mało paliwa, to szukaj większych dysz, a jak będzie zalewało to pozostanie Ci tylko regulacja tego co masz teraz. Podpowiedź 2 - jak będzie miał za dużo powietrza (czy za mało benzyny, jak kto woli) i będziesz tak jeździł, to doprowadzisz do przegrzania silnika, a w jeszcze gorszym przypadku, do jego przytarcia lub zatarcia całkowitego. |