Poprawia walnięcia ogar typ 200
|
Autor |
Wiadomość |
mikolaj.lukasik
Mechanik
Liczba postów: 1,181
Imię: mikolaj
Skąd: lublin
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200
zrób generalny remot i bedzie chodził jak kolgi tylko na porządnych cześciach
Siedem cudów Gierka
1. nie było bezrobocia
2. mimo że nie było bezrobocia, nikt nic nie robił.
3. mimo że nikt nic nie robił, plan wykonywano w 150 procentach.
4. mimo że plan wykonywano w 150 procentach, nigdzie niczego nie było.
5. mimo że nigdzie niczego nie było, każdy wszystko miał.
6. mimo że każdy wszystko miał, wszyscy wszystko kradli.
7. mimo że wszyscy wszystko kradli, to co kradli, zawsze było.
Siedem cudów Tuska
1. jest bezrobocie.
2. mimo że jest bezrobocie, wszyscy pracują.
3. mimo że wszyscy pracują, plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach.
4. mimo że plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach, wszędzie wszystko jest.
5. mimo że wszędzie wszystko jest, nie wszyscy wszystko mają.
6. mimo że nie wszyscy wszystko mają, kradną głównie ci, co mają wszystko.
7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo złapać i niczego odzyskać.
|
|
03-08-2013 00:36:33 |
|
|
przemek95
jeździec
Liczba postów: 341
Imię: Przemek
Skąd: Mirosław (ok PIŁA)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
03-08-2013 01:13:08 |
|
|
Bladebreaker
Majster
Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
|
RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200
Tak trudno naprawdę zajrzeć do google i wpisać "Jak wyregulować zapłon ogar200" Ja piernicze.
Masz :
Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.
Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.
Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.
Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy
To takie trudne ?
Opanuj ton wypowiedzi. Kolega przyszedł po pomoc a nie odsyłanie do gugla... - Kłejku
W Garażu:
1. Komar 2350 1973r.
2. Simson S51 B-4 1987r.
3. Simson S51 B-4 1988r.
4. Simson SR-2 1960r.
5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )
W planach :
1. Ural M67 <3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-08-2013 15:18:26 przez Quake96.)
|
|
03-08-2013 10:34:56 |
|
|
chuck
Nowy
Liczba postów: 23
Imię: Kevin
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-08-2013 15:15:04 przez Quake96.)
|
|
03-08-2013 11:09:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|