![]() |
Poprawia walnięcia ogar typ 200 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Poprawia walnięcia ogar typ 200 (/showthread.php?tid=17362) |
Poprawia walnięcia ogar typ 200 - chuck - 02-08-2013 22:42:42 Witam od niedawna mam ogara 200 ,własnie sie widziałem z kumplem posiadającego ogara 205 .Jego ogar jest tak odwalony że odpala na ostatniej zębatce bezproblemowo,mało tego jego ogim można bez problemu zrobić kółeczko a mój tak jakby zdycha.Co byście mi mogli doradzić żeby mój ogi miał bardzo dobrego kopa i mógłby mi ktoś powiedzieć jak mniej wiecej wyregulować zapłon? bo jestem zielony w tej dziedzinie. RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - mikolaj.lukasik - 03-08-2013 00:36:33 zrób generalny remot i bedzie chodził jak kolgi tylko na porządnych cześciach RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - przemek95 - 03-08-2013 01:13:08 jak kolega wyżej, musisz zrobić remont silnika od tego musisz zacząć RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - chuck - 03-08-2013 01:51:13 no no na zime będe sie brał,ale teraz będe musiał regulować zapłon ![]() RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - Bladebreaker - 03-08-2013 10:34:56 Tak trudno naprawdę zajrzeć do google i wpisać "Jak wyregulować zapłon ogar200" Ja piernicze. Masz : Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1. Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami. Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości. Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy ![]() To takie trudne ? Opanuj ton wypowiedzi. Kolega przyszedł po pomoc a nie odsyłanie do gugla... - Kłejku RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - chuck - 03-08-2013 11:09:54 taa dzieki już paczałem u wujka google ale jak widzisz to co napisałeś było bezwzględnie zabronione ![]() http://xxxxxxxxxxxx.pl/index.php?id=zaplon#gora fajnie co? Regulamin, zakaz linkowania do konkurencji - Kłejku RE: Poprawia walnięcia ogar typ 200 - belda1999@o2.pl - 03-08-2013 15:54:09 Zrobisz remont silnika i będzie mocniejszy od twoja kumpla ogara |