60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
|
Autor |
Wiadomość |
Pompuś
Unregistered
|
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Wydaje mi się, że tłok puchnie.
|
|
27-06-2013 14:32:01 |
|
|
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Po co nabijać takie bezsensowne posty to problem tylko i wyłącznie owego kolegi.
Oczywiście należy sprawdzić świece która musi mieć odpowiednią ciepłote - F100 wg Iskry, 260 wg Isolatora, lub B8HS wg NGK ; odstęp elektrod ma wynosić 0,4 mm. Przerwa na platynach także 0,4mm .
Przy cylindrze 60cm3 musi być odpowiednio ustawiony zapłon - 1,6mm przed GMP oraz na nowo wyregulowany skład mieszanki, możliwe że trzeba będzie podnieść iglice . Jeśli mieszanka jest zbyt uboga, do tego zapłon za wczesny (jak przy wyprzedzeniu dla S51) powoduje przegrzewanie silnika i puchnięcie tłoka, efekt - po nagrzaniu motor nie chce wchodzić na obroty.
Przyczyną może być także uszkodzony / zawieszony tłoczek ssania w gaźniku lub gumka znajdująca sie na jego końcu oraz uszkodzony kondensator lub cewka WN (jeśli nagrzewa sie, należy ją wymienić)
Takie zachowanie może powodować również zatkany filtr powietrza- silnik dostaje zbyt bogatą mieszanke więc nagrzany nie pracuje prawidłowo
Napisz jaki kolor ma świeca po wykręceniu, coś więcej będą mógł stwierdzić. Bo wg tego co piszesz mieszanka może być za uboga co prowadzi do przegrzewania lub zbyt bogata ale nie da sie stwierdzić, kolor na jaki wypalona jest świeca da coś więcej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2013 15:00:40 przez Irek.)
|
|
27-06-2013 14:50:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|