![]() |
60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174) +--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194) +--- Wątek: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... (/showthread.php?tid=15955) |
60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - KamilOGAR200 - 27-06-2013 14:18:18 Witam! mój problem polega na tym, że (uwaga bo się rozpiszę ![]() RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - atlanta125 - 27-06-2013 14:22:37 hm... sprawdź zapłon , simeringi też tak miałem RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - KamilOGAR200 - 27-06-2013 14:29:29 siemeringi dobre zapłon ustawiony ale odpala na kopa to jest najdziwniejsze O_o RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - Pompuś - 27-06-2013 14:32:01 Wydaje mi się, że tłok puchnie. RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - KamilOGAR200 - 27-06-2013 14:33:12 nie tYlko obie się tak wydaje ![]() RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - serzie-ogar205 - 27-06-2013 14:35:44 może nie tłok puchnie co cylinder pod wpływem temperatury. RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - Romeciarz351 - 27-06-2013 14:39:59 kolega w simsonie ma takie cos że jediz ei mu gasnie i nie da wejsc na wyzsze obroty RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - Irek - 27-06-2013 14:50:28 Po co nabijać takie bezsensowne posty ![]() Oczywiście należy sprawdzić świece która musi mieć odpowiednią ciepłote - F100 wg Iskry, 260 wg Isolatora, lub B8HS wg NGK ; odstęp elektrod ma wynosić 0,4 mm. Przerwa na platynach także 0,4mm . Przy cylindrze 60cm3 musi być odpowiednio ustawiony zapłon - 1,6mm przed GMP oraz na nowo wyregulowany skład mieszanki, możliwe że trzeba będzie podnieść iglice . Jeśli mieszanka jest zbyt uboga, do tego zapłon za wczesny (jak przy wyprzedzeniu dla S51) powoduje przegrzewanie silnika i puchnięcie tłoka, efekt - po nagrzaniu motor nie chce wchodzić na obroty. Przyczyną może być także uszkodzony / zawieszony tłoczek ssania w gaźniku lub gumka znajdująca sie na jego końcu oraz uszkodzony kondensator lub cewka WN (jeśli nagrzewa sie, należy ją wymienić) Takie zachowanie może powodować również zatkany filtr powietrza- silnik dostaje zbyt bogatą mieszanke więc nagrzany nie pracuje prawidłowo Napisz jaki kolor ma świeca po wykręceniu, coś więcej będą mógł stwierdzić. Bo wg tego co piszesz mieszanka może być za uboga co prowadzi do przegrzewania lub zbyt bogata ale nie da sie stwierdzić, kolor na jaki wypalona jest świeca da coś więcej. RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - KamilOGAR200 - 27-06-2013 15:47:54 taki brązowo złoty coś koło tego RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM... - Irek - 27-06-2013 19:23:22 Jeśli ciemny - za bogata mieszanka. Zrób tak :sprawdź zapłon - to co wcześniej pisałem, wyczyść filtr powietrza, potem sprawdź tłoczek ssania w gaźniku i wyreguluj skład mieszanki. |