"rasowanie" s-38 kto pomoże w przeróbce przez internet
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: "rasowanie" s-38 kto pomoże w przeróbce przez internet
No to z tego co pamiętam, to
-podkładka pod cylinder o grubości 1mm (jest ona po to, aby zmienić kąt otwarcia okien, a dokładniej o wydechowe tutaj chodzi, dzięki temu nie trzeba bawić się pilnikiem w tulei)
-zebrać z góry cylindra 1mm (po to, aby utrzymać ten sam stopień sprężania, po dodaniu podkładki pod cylinder)
-splanować głowicę o ... (zależy jak bardzo wierzy się w wytrzymałość tego silnika , wartość 1mm można uznać, za mało szkodliwą dla silnika, przy w miarę dużym wzroście kompresji)
-Podcięcie nóżki tłoka od strony kanały ssącego o 3mm (nigdzie było informacji po co to się robi, tylko wszędzie podciąć bo... podciąć, ale jak się pomyśli to się dojdzie do tego, że okno ssącego jest dłużej otwarte i więcej mieszanki zaciągnie)
-Odchudzić tłok(najlepiej miniszlifierka i wszystkie pozostałości po odlewie zeszlifować, można podciąć też tłok od strony wydechu, bo od strony kanału ssącego już jest podcięty-poprzedni punkt)
-Zmiana gaźnika na większy (jaki to już zależy od właściciela pojazdu)
-Inny wydech (jak dobrze pamiętam to od simsona polecali)
Miały to być podstawowe czynności, więc w jakieś grzebanie przy oknach i kanałach się nie zagłębiam.
Wszystko sobie przypominałem z trakcie pisania, więc są możliwe jakieś błędy, jak się znajdą to proszę poprawić
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
21-03-2013 00:32:11 |
|
1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post:1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post.
S r Ł o A m W e E t K (03-24-2013)
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: "rasowanie" s-38 kto pomoże w przeróbce przez internet
(21-03-2013 00:32:11)wojtekr35 napisał(a): No to z tego co pamiętam, to
-podkładka pod cylinder o grubości 1mm (jest ona po to, aby zmienić kąt otwarcia okien, a dokładniej o wydechowe tutaj chodzi, dzięki temu nie trzeba bawić się pilnikiem w tulei)
-zebrać z góry cylindra 1mm (po to, aby utrzymać ten sam stopień sprężania, po dodaniu podkładki pod cylinder)
-splanować głowicę o ... (zależy jak bardzo wierzy się w wytrzymałość tego silnika , wartość 1mm można uznać, za mało szkodliwą dla silnika, przy w miarę dużym wzroście kompresji)
-Podcięcie nóżki tłoka od strony kanały ssącego o 3mm (nigdzie było informacji po co to się robi, tylko wszędzie podciąć bo... podciąć, ale jak się pomyśli to się dojdzie do tego, że okno ssącego jest dłużej otwarte i więcej mieszanki zaciągnie)
-Odchudzić tłok(najlepiej miniszlifierka i wszystkie pozostałości po odlewie zeszlifować, można podciąć też tłok od strony wydechu, bo od strony kanału ssącego już jest podcięty-poprzedni punkt)
-Zmiana gaźnika na większy (jaki to już zależy od właściciela pojazdu)
-Inny wydech (jak dobrze pamiętam to od simsona polecali)
Miały to być podstawowe czynności, więc w jakieś grzebanie przy oknach i kanałach się nie zagłębiam.
Wszystko sobie przypominałem z trakcie pisania, więc są możliwe jakieś błędy, jak się znajdą to proszę poprawić
Jest to sprawdzony sposób? Bo chcieliśmy dać tą podkładkę pod cylinder ale nie wiem czy jest to warte tej roboty.
|
|
21-03-2013 00:55:52 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
21-03-2013 01:16:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|