"rasowanie" s-38 kto pomoże w przeróbce przez internet
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: "rasowanie" s-38 kto pomoże w przeróbce przez internet
No to z tego co pamiętam, to
-podkładka pod cylinder o grubości 1mm (jest ona po to, aby zmienić kąt otwarcia okien, a dokładniej o wydechowe tutaj chodzi, dzięki temu nie trzeba bawić się pilnikiem w tulei)
-zebrać z góry cylindra 1mm (po to, aby utrzymać ten sam stopień sprężania, po dodaniu podkładki pod cylinder)
-splanować głowicę o ... (zależy jak bardzo wierzy się w wytrzymałość tego silnika ![:F :F](images/zab.gif) , wartość 1mm można uznać, za mało szkodliwą dla silnika, przy w miarę dużym wzroście kompresji)
-Podcięcie nóżki tłoka od strony kanały ssącego o 3mm (nigdzie było informacji po co to się robi, tylko wszędzie podciąć bo... podciąć, ale jak się pomyśli to się dojdzie do tego, że okno ssącego jest dłużej otwarte i więcej mieszanki zaciągnie)
-Odchudzić tłok(najlepiej miniszlifierka i wszystkie pozostałości po odlewie zeszlifować, można podciąć też tłok od strony wydechu, bo od strony kanału ssącego już jest podcięty-poprzedni punkt)
-Zmiana gaźnika na większy (jaki to już zależy od właściciela pojazdu)
-Inny wydech (jak dobrze pamiętam to od simsona polecali)
Miały to być podstawowe czynności, więc w jakieś grzebanie przy oknach i kanałach się nie zagłębiam.
Wszystko sobie przypominałem z trakcie pisania, więc są możliwe jakieś błędy, jak się znajdą to proszę poprawić
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
21-03-2013 00:32:11 |
|
1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post:1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post.
S r Ł o A m W e E t K (03-24-2013)
|
Kanilox
Moplikowiec
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/pro.png)
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: "rasowanie" s-38 kto pomoże w przeróbce przez internet
(21-03-2013 00:32:11)wojtekr35 napisał(a): No to z tego co pamiętam, to
-podkładka pod cylinder o grubości 1mm (jest ona po to, aby zmienić kąt otwarcia okien, a dokładniej o wydechowe tutaj chodzi, dzięki temu nie trzeba bawić się pilnikiem w tulei)
-zebrać z góry cylindra 1mm (po to, aby utrzymać ten sam stopień sprężania, po dodaniu podkładki pod cylinder)
-splanować głowicę o ... (zależy jak bardzo wierzy się w wytrzymałość tego silnika , wartość 1mm można uznać, za mało szkodliwą dla silnika, przy w miarę dużym wzroście kompresji)
-Podcięcie nóżki tłoka od strony kanały ssącego o 3mm (nigdzie było informacji po co to się robi, tylko wszędzie podciąć bo... podciąć, ale jak się pomyśli to się dojdzie do tego, że okno ssącego jest dłużej otwarte i więcej mieszanki zaciągnie)
-Odchudzić tłok(najlepiej miniszlifierka i wszystkie pozostałości po odlewie zeszlifować, można podciąć też tłok od strony wydechu, bo od strony kanału ssącego już jest podcięty-poprzedni punkt)
-Zmiana gaźnika na większy (jaki to już zależy od właściciela pojazdu)
-Inny wydech (jak dobrze pamiętam to od simsona polecali)
Miały to być podstawowe czynności, więc w jakieś grzebanie przy oknach i kanałach się nie zagłębiam.
Wszystko sobie przypominałem z trakcie pisania, więc są możliwe jakieś błędy, jak się znajdą to proszę poprawić ![hmm hmm](images/coo.gif)
Jest to sprawdzony sposób? Bo chcieliśmy dać tą podkładkę pod cylinder ale nie wiem czy jest to warte tej roboty.
|
|
21-03-2013 00:55:52 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
21-03-2013 01:16:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|