Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regulacja charta
|
Autor |
Wiadomość |
dave123q
Dejwu
Liczba postów: 287
Imię: Dawid
Skąd: BKL
Pojazd: Inny
|
RE: Regulacja charta
Ładowanie podłącz wg. schematu, tyle, że zamień oryginalny mostek na jakiś dzisiejszej produkcji.Nie podniesie Ci to za dużo ładowania, ale będzie lepiej. Jak masz oryginalny gaźnik, to regulujesz w nim tylko obroty jedną śrubką, no i możesz też iglicę podnieść bądź opuścić (ja polecam dać iglicę na drugi od góry ząbek, bo jak mamy na najniższym, to po dodaniu więcej gazu, chart się po prostu dusi) A zapłon, to tak jak powiedział Konrad.Co do biegów, regulujesz kosę śrubą którą ujrzysz pod sprzęgłem po zdjęciu prawego dekla.Wtedy wrzucasz dwójkę i regulujesz tak, żeby kosa opadając swobodnie, zahaczyła ząbkami o te kółeczko, nie pamiętam nazwy.
"Booo jazda na Etezecie jest najlepszą jazdą na świecie, a jazda na komarzeeeee powoduje inflację marzeń, łooooo"
|
|
29-01-2013 15:53:42 |
|
1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post:1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post.
dbanej (02-03-2013)
|
Stachu.G
"Dziecko kirca"
Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Regulacja charta
Cewki ładowania w charcie połączone są ze sobą równolegle i od tego odprowadzony jest przewód brązowy jest to jeden punkt wspólny obu cewek łączysz go pod prostownik. Oprócz tego każda cewka ma wyprowadzony przewód żółty.
Reasumując wychodzą ci 3 przewody
Brązowy - 2 cewki
żółty- 1 cewka
żółty- 2 cewka
Jedna z cewek połączona jest z z prostownikiem druga dołączona jest do pierwszej przez stacyjkę na pozycji 2.
Cewki świetlne połączone są ze sobą w prądnicy równolegle od tego odchodzi przewód czerwony.
Żaden regulator nie jest potrzebny ładowanie jest na styk kwestia zamiany prądu przemiennego w stały co wykonuje prostownik.
Nie uzyskasz 12v łącząc "tak jakoś" cewek Tylko i wyłącznie przewijanie każdej z nich indywidualnie.
Resztę wszystko widać na schemacie, opisane jest na forum tudzież w sieci trochę chęci !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2013 20:45:02 przez Stachu.G.)
|
|
29-01-2013 20:42:09 |
|
1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post:1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post.
dbanej (02-03-2013)
|
dbanej
Nowy
Liczba postów: 44
Imię: Andrzej
Skąd: Bytom
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Regulacja charta
(29-01-2013 20:42:09)Stachu.G napisał(a): Cewki ładowania w charcie połączone są ze sobą równolegle i od tego odprowadzony jest przewód brązowy jest to jeden punkt wspólny obu cewek łączysz go pod prostownik. Oprócz tego każda cewka ma wyprowadzony przewód żółty.
Reasumując wychodzą ci 3 przewody
Brązowy - 2 cewki
żółty- 1 cewka
żółty- 2 cewka
Jedna z cewek połączona jest z z prostownikiem druga dołączona jest do pierwszej przez stacyjkę na pozycji 2.
Cewki świetlne połączone są ze sobą w prądnicy równolegle od tego odchodzi przewód czerwony.
Żaden regulator nie jest potrzebny ładowanie jest na styk kwestia zamiany prądu przemiennego w stały co wykonuje prostownik.
Nie uzyskasz 12v łącząc "tak jakoś" cewek Tylko i wyłącznie przewijanie każdej z nich indywidualnie.
Resztę wszystko widać na schemacie, opisane jest na forum tudzież w sieci trochę chęci !
A dlaczego tu połączyli szeregowa i wyszło 12V ??
http://images39.fotosik.pl/1070/b6b26f2a7f1dbbd9gen.jpg
jakie sa zasilanie (volty waty ampery) każdej z cewek w charcie i czy napewno sa laczone rownolegle
zapłonowa
świetlna
świetlna
ładowania
ładowania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2013 21:33:18 przez dbanej.)
|
|
03-02-2013 21:16:44 |
|
|
dbanej
Nowy
Liczba postów: 44
Imię: Andrzej
Skąd: Bytom
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Regulacja charta
zobacz te zdjęcie chciałbym wiedzie takie rzeczy pyt dotyczy tylko cewek lądowania i świetlnych
pyt1 jaki jest prąd wychodzący z cewek zmienny czy stały czyli czy jest + - czy trzeba dać prostownik i dopiero bd + - Wiadomo do lamp to nie trzeba prostownika bo to żarówki chyba zęby były ledy.
pyt2 sa 4 cewki 2 (akumulator) 2 (świetlne) czyli 4 ile daje volt 1 cewka 3v czy 6v i jak one sa połączone szeregowo czy równolegle bo sa 4 cewki i 2 pary
dam pomogł
http://w858.wrzuta.pl/obraz/powieksz/aZbtsuDjNvK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2013 14:57:14 przez dbanej.)
|
|
05-02-2013 14:55:02 |
|
|
Stachu.G
"Dziecko kirca"
Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Regulacja charta
Chyba oczywiste że z cewek wychodzi prąd zmienny po to przed aku są podłączone pod prostownik.
Masz 2 cewki ładowania i 2 świetlne wyżej napisałem ci jak są połączone.
Wydajność cewek:
Cewka ładowania I - 0,8A oczywiście przy 6v moc ok. 5W
Cewka ładowania II - 1,4A przy 6V moc ok. 9W
Cewka świetlna - 2A przy 6v 12W
Rysunku nie ogarniam kompletnie i nie będę siedział pół dnia żeby dociec o co ci chodziło było zrobić jeszcze mniejszy i nabazgrać, napisz prosto o co ci chodzi
|
|
05-02-2013 21:17:02 |
|
1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post:1 osoba postawiła piwo Stachu.G za ten post.
dbanej (02-05-2013)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|