Romet Mińsk 400
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Mińsk 400
Sprzęt bardzo dobry miałem 2 szt i tu opisałem http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=5455
Cena 380zł taka sobie, ja za 620 zł sprzedałem sprawnego na chodzie z ważnym OC i przeglądem
A tak wogle każdy Minsk ma kierunki
Sprawiająca kłopoty elektryka to efekt poprawek wprowadzanych w Romecie. Aby dostosować motor do naszych przepisów zakładali akumulatory i przerabiali instalacje co powodowało kłopoty z modułem i ładowaniem . Radzieckie wersje bez akumulatora nie mają takich problemów, ale sprawa jest banalna wyrzucamy aku i robimy instalacje wg schematu wersji ruskiej czyli bez aku
Żywotność modułu można poprawić przez wypięcie fioletowego przewodu idącego do modułu od iskrownika (podaje napięcie 14V zasilające światła ) . Przewód spinamy z przewodem idącym z instalacji a zasilającym światła (nie pamiętam koloru , idzie z włącznika świateł na lewej stronie kierownicy ).
Sprzęgło też brednia, koszt zrobienia idealnego sprzęgła to 30-40 zł zależnie od sklepu . Kupujemy 5 tarcz i 1 przekładke od ETZ 150 . Wszystko pasuje bez przeróbek, składamy do kupy i mam idealne bardzo trwałe sprzęgło
Dobrze wyregulowany Minsk na prawde zaskakuje osiągami które są nie wiele gorsze od MZ TS 150 a nie porównywalnie lepsze od WSK 125 . 11 km przy masie takiej jak WSK 125 robi swoje, sam byłem na początku zaskoczony osiągami tego motoru
A jeszcze , jeśli to typ 400 to ma starszy silnik , do niego jest gorsza dostępność części choć ma pare wspólnych z typowymi , najczęściej u nas występującymi modelami 400A (3.112)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2012 19:36:52 przez Irek.)
|
|
18-08-2012 19:24:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Mińsk 400 - Irek - 18-08-2012 19:24:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|