| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Tłok i dziura.
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Feiro   Typ Homemade
 
  
 
   Liczba postów: 516
 Imię: Martin
 Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
 Pojazd: Romet Pony
 
 | 
			| RE: Tłok i dziura. 
 
				1. to normalne że na tłoku jest nagar. Powstaje w wyniku spalania oleju który znajduje się w mieszance paliwowej, bądź oleju ciągniętego z nieszczelnego simeringa. Radzę zajrzeć również w rurę kolanka. 
2. Metalowe pierścienie? Nigdy się nie spotkałem z czymś takim. Czym to się je?        Z tworzywa robi się zabawki dla dzieci, nie pierścienie... Czegoś ty oczekiwał? wełnianego sznurka? Pierścienie wykonane są z żeliwa tak jak cylinder aby jedno drugiego nie ścierało. 
3. stan tłoka i cylindra sprawdza się bezpośrednio patrząc na nie, sprawdzając luz jaki ma tłok w stosunku do cylindra, oglądając dokładnie gładź cylindra(rysy, zadrapania etc.) oraz sprawdzając stan zewnętrznych powierzchni tłoka. 
4. Ta dziura pod gaźnikiem jest oryginalna i służy odprowadzaniu na ziemię paliwa które wydostało się z gaźnika.
 
Myślę że pomogłem.
			Ref:.
 To jest moje miasto. (haha)
 Podaj swoje hasło. (haha)
 Rozsuńcie się samochody. (haha)
 Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
 Nastała nowa dynastia. (haha)
 Zrodziła się nowa kasta (haha)
 ROMET OGAR i basta ! (haha)
 Nowy król tego miasta!
 |  |  
	| 21-07-2012 16:14:27 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 2 użytkowników postawiło piwo Feiro za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Feiro za ten post. adrian00102 (07-21-2012), glaserpl (07-21-2012)
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Tłok i dziura. -  Feiro - 21-07-2012 16:14:27 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |