Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok i dziura.
|
Autor |
Wiadomość |
Feiro
Typ Homemade

Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Tłok i dziura.
1. to normalne że na tłoku jest nagar. Powstaje w wyniku spalania oleju który znajduje się w mieszance paliwowej, bądź oleju ciągniętego z nieszczelnego simeringa. Radzę zajrzeć również w rurę kolanka.
2. Metalowe pierścienie? Nigdy się nie spotkałem z czymś takim. Czym to się je?  Z tworzywa robi się zabawki dla dzieci, nie pierścienie... Czegoś ty oczekiwał? wełnianego sznurka? Pierścienie wykonane są z żeliwa tak jak cylinder aby jedno drugiego nie ścierało.
3. stan tłoka i cylindra sprawdza się bezpośrednio patrząc na nie, sprawdzając luz jaki ma tłok w stosunku do cylindra, oglądając dokładnie gładź cylindra(rysy, zadrapania etc.) oraz sprawdzając stan zewnętrznych powierzchni tłoka.
4. Ta dziura pod gaźnikiem jest oryginalna i służy odprowadzaniu na ziemię paliwa które wydostało się z gaźnika.
Myślę że pomogłem.
Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
|
|
21-07-2012 16:14:27 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Feiro za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Feiro za ten post.
adrian00102 (07-21-2012), glaserpl (07-21-2012)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tłok i dziura. - Feiro - 21-07-2012 16:14:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|