|
Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
grissley
Kombinator

Liczba postów: 183
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(09-12-2025 20:57:37)Dinozaur napisał(a): 'dzwignia opozniania / wyprzedzania zaplonu' na kierownicy
Teraz jak napisałeś o co chodzi to gdzieś mi się w odmętach pamięci kołaczą takie rozwiązania.
Aaale...
Ja mam zapłon elektroniczny. Ze zmiennym kątem wyprzedzenia, qrde.
Powinien chodzić jak wiertara... :|
Mogę ewentualnie pokombinować, żeby ustawić "wyjściowo" mniej niż te 2mm albo więcej i testować co i jak.
Chociaż nie wiem czy mniej niż 2mm się da, bo o ile pamiętam kółko było już napawane, bo wcześniej zakres regulacji się na 3mm kończył.
Aczkolwiek mam jeszcze poradę z boku:
Zanim się zacznie grzebać przy zapłonie, to dobrze byłoby:
1. Przeczyścić gaźnik, bo może jest jakiś paproch albo mini paproch i na wyższych obrotach po prostu paliwa brakuje
2. Sprawdzić dyszę paliwa (bo może większa pomoże), a potem ew dysze powietrza
3. Wskazówka - jak zmieniałem iglicę (zwłaszcza, jak dawałem ją wyżej), to trzeba było równocześnie zwiększyć ilość powietrza śrubką nr 2 (tego nie robiłem).
No i jak te wszystkie zabawy zawiodą to można kombinować dalej.
To co mi się średnio podoba to to, że w Amalu łatwego dostępu do dysz to chyba nie ma. Ale muszę poszukać jakichś filmików
*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2025 22:53:25 przez grissley.)
|
|
| 09-12-2025 22:32:00 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 09-12-2025 22:32:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|