|
Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
grissley
Kombinator

Liczba postów: 178
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(23-11-2025 01:37:28)Fearevil napisał(a): Może zapytaj Piotrka Ostrowskiego skoro robił Ci motór, czy sprawdzał squish u Ciebie?
A zagadnę przy jakiejś okazji.
Zastanawiam się cały czas też sam, co tam u mnie jest nie tak w tym ogórku (i czy w ogóle?)
Pierwsza rzecz, która mnie codziennie zastanawia w trakcie jazdy - manetka efektywnie działa tak do połowy. Tzn pierwsza połowa obrotu to dynamiczne przyspieszanie, a potem jakby nagle utrata mocy i można sobie tę manetkę dalej odkręcać, a efektu zbytnio nie ma. Wręcz jakieś takie dziwne uczucie, że silnik tego nie lubi i chce na wyższy bieg. A to dziwne, bo przecież w miarę wzrostu obrotów powinien lepiej ciągnąć, no a zakresu obrotu manetki jeszcze sporo.
Druga rzecz - wywala sporo niespalonego oleju do tłumika. Już jakiś czas temu zauważyłem, że jak dłużej stał, to kapało na łączeniu kolanka z tłumikiem. Jak jeździ codziennie, to nic nie kapie, ale tłumik jest uwalony czarnym olejem od sporu przy wylocie. Czzzyli idzie niespalony olej (czy tam cała mieszanka) do tłumika i część wylatuje po prostu na zewnątrz, a część zostaje w środku i jak pojazd stoi to cofa się w stronę kolanka i sobie stamtąd po troch po jakimś czasie kapie.
Nie wiem, czy ten typ tak ma, ale przecież jakbym miał lepiej uszczelnione łączenie kolanka z tłumikiem, to bym tej niespalonej mieszanki w tłumiku coraz więcej woził, aż zacząłby nią bryzgać z tyłu rozpylaczem?
*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2025 04:07:12 przez grissley.)
|
|
| 04-12-2025 04:06:37 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 04-12-2025 04:06:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|